Predstavništvo Hrvatske turističke zajednice New York i TZ grada Zagreba predstavili su turističku ponudu Hrvatske na 29. izdanju sajma International Travel and Tourism Show, koji se održao u Place Bonaventure u Montrealu od 20. do 22. listopada 2017. Osim hrvatskih subjekata, a među kojima je bila i tvrtka Katarina Line, Hrvatsku su prezentirali i brojni kanadski turoperatori te agenti, kao što su Transat, Vacances Celebritours, Club Voyages, Expertours, Tours Chanteclerk, Traditours i drugi.
Hrvatski štand je bio među najposjećenijim na sajmu što dodatno potvrđuje rast popularnosti Hrvatske u Kanadi. Navedeno pokazuje i Air Transat, koji već drugu godinu sezonski leti na relaciji Toronto-Zagreb s vezanim letovima za Montreal i Vancouver (svibanj-listopad), a koji ostvaruju odlične rezultate. Dobre najave stižu i od druge aviokompanije - Air Canada, koji najavljuju direktni sezonski let na istoj relaciji za 2018. što dodatno potvrđuje značenje Kanade kao jednog od top pet dalekih tržišta za Hrvatsku.
Montreal International Tourism and Travel Show u organizaciji Expo Média jedan je od najposjećenijih turističkih sajmova u Kanadi i najvažniji turistički sajam na frankofonskom području Kanade. Tijekom tri dana održavanja sajma zabilježeno je oko 34.000 posjetitelja koji su imali priliku susresti se sa 400 izlagača iz 100 zemalja, sudjelovati na brojnim predavanjima o novostima u destinacijama i programima organizatora putovanja, nagradnim igrama te uživati u bogatom kulturnom programu „Place d’Animation“ i kulinarskim prezentacijama i delicijama iz cijelog svijeta „La Cuisine du monde”“.
Veliku posjećenost zabilježila je tzv. zona za experte – The Expert Zone u organizaciji Ulysses Travel Guides, mjesto susreta s blogerima, novinarima i TV voditeljima poznatih turističkih emisija. Sponzori i partneri sajma su Blue Cross Travel Insurance, Aeroports de Montreal, ACTA, Traditours Voyages, CAA Travel, Ulysse, Voyager Magazine, Tourisme Plus i La Presse +.