Danas je u Glavnom uredu HTZ-a održana 18. sjednica Turističkog vijeća Hrvatske turističke zajednice. Sjednicu je vodio ministar turizma i predsjednik Hrvatske turističke zajednice Gari Cappelli, koji je na početku sjednice članove vijeća obavijestio o dobrim pokazateljima ove turističke godine, pritom naglasivši važnost dobre pripreme za iduću godinu.
Novi koncept udruženog oglašavanja za 2018. godinu
Članovi vijeća raspravljali su i prihvatili prijedlog novog koncepta udruženog oglašavanja za 2018. godinu. Novi koncept udruženog oglašavanja obuhvaća osnovna tri modela udruženog oglašavanja i to s turističkim zajednicama, sa smještajnim objektima i s ostalim nositeljima ponude (prvenstveno DMK turističkim agencijama). Prijave na Javni poziv provodile bi Turističke zajednice županija koje bi Glavnom uredu HTZ-a dostavljale svoj konačan prijedlog za odobrenje sredstava po svim modelima. Time bi se izbjeglo dupliranje procesa fizičke obrade prijava. Osim toga, Turističke zajednice županija operativno bi pratile realizaciju i vršile uplate prema svim svojim partnerima kao i u većini slučajeva dosad s obzirom da se radi o odabranim programima oglašavanja njihove destinacijske ponude, te bi u tom smislu one bile direktni partneri GU HTZ-a.
Suradnja s avioprijevoznicima i turoperatorima s organiziranim programima za Hrvatsku realizirala bi se u sklopu strateških projekata na odabranim tržištima. Strateški projekti provodili bi se na nacionalnoj razini u suradnji sa svim zainteresiranim subjektima uključujući prvenstveno turističke zajednice, ali i sve druge partnere koji su zainteresirani za destinacijsku promociju, a aktivnu ulogu u tom procesu svakako bi imala predstavništva HTZ-a u inozemstvu. „Novim pojednostavljenim modelom udruženog oglašavanja želi se, u cijelom procesu, dati aktivnija uloga županijskim turističkim zajednicama, ali i predstavništvima HTZ-a u inozemstvu posebice kad je riječ o suradnji s turoperatorima i avioprijevoznicima zainteresiranim za destinacijsku promociju. Također, cilj je razviti i pozicionirati Hrvatsku kao aviodestinaciju i to posebice u pred i posezoni jer ćemo na taj način moći govoriti o potpunoj turističkoj godini, a ne samo sezoni“, rekao je ministar Cappelli.
Sukladno navedenoj odluci vijeća, usvojen je nacrt Javnog poziva za udruženo oglašavanje u promotivnim kampanjama javnog i privatnog sektora u 2018. godini, te nacrt Poziva za iskazivanje interesa za provođenje strateških promotivnih kampanja na emitivnim tržištima putem mreže predstavništava, koji će se odnositi na dio planiranih strateških projekata.
Ultra Europe Music Festival
Članovi Turističkog vijeća usvojili su prijedlog Odluke o marketinškoj suradnji s Ultra Europe Music Festivalom, koji se ove godine održava u Splitu i na otoku Hvaru od 14. do 16. srpnja. S obzirom na vrlo pozitivne promotivne efekte festivala, koji svake godine privuče više od 50.000 ljudi iz cijeloga svijeta, Hrvatska turistička zajednica će ovogodišnje izdanje festivala financijski podržati sa 600.000,00 kuna. „Velike manifestacije kao što je Ultra Europe festival daju dodatnu vrijednost postojećoj turističkoj ponudi Hrvatske. Sama manifestacija predstavlja snažan motiv dolazaka u destinaciju i kao takva doprinosi prepoznatljivosti Hrvatske kao hit turističke destinacije. Vjerujem kako će festival i ove godine dati velik doprinos Splitu i čitavoj Splitsko-dalmatinskoj županiji, jer ne samo da će smještajni kapaciteti biti u potpunosti popunjeni – u hotelima, kampovima i privatnom smještaju, već će pridonijeti i svim ostalim uslužnim djelatnostima“, rekao je ministar Cappelli.
Sigurna turistička sezona
U ovoj će godini Hrvatska turistička zajednica financijski podržati i projekt „Sigurna turistička sezona“, kojem je od strane Turističkog vijeća odobrena potpora od 500.000,00 kuna. U sklopu ovog projekta, koji se provodi u suradnji s Ministarstvom unutarnjih poslova, želi se postići maksimalna razina sigurnosti hrvatskih građana i stranih turista, koji tijekom turističke sezone borave u Republici Hrvatskoj. Ove je godine planiran dolazak ukupno 72 strana policijska službenika u vremenu od 1. srpnja do 31. kolovoza. „Sigurnost je prepoznata kao jedna od ključnih odlika Hrvatske kao turističke destinacije te se ovim projektom dodatno doprinosi podizanju ugleda Hrvatske u svijetu i među potencijalnim turistima. Na ovaj način osigurat će se dolazak stranih policajaca iz brojnih europskih zemalja s ciljem da se turistima olakša boravak u Hrvatskoj i učini još ugodnijim“, smatra ministar Cappelli.
Izbor direktora/direktorice Glavnog ureda Hrvatske turističke
Dodajemo kako je nakon sjednice Turističkog vijeća održan i prvi sastanak Povjerenstva za provedbu Javnog natječaja za izbor direktora/direktorice Glavnog ureda Hrvatske turističke zajednice, u sastavu: Boris Žgomba kao predsjednik Povjerenstva, ujedno član Turističkog vijeća HTZ-a i predsjednik Uprave Unilinea, Barbara Mesić, članica Povjerenstva i glavna savjetnica ministra turizma, Željko Kukurin, član Povjerenstva, ujedno i član Turističkog vijeća HTZ-a i predsjednik Uprave Valamar Riviera d.d., Marcel Medak, član Povjerenstva, ujedno i član Turističkog vijeća HTZ-a i ravnatelj Daruvarskih toplica, te prof.dr.sc. Dragan Magaš s Fakulteta za turistički i hotelski menadžment u Opatiji. Povjerenstvo je utvrdilo da je na natječaj za direktora Glavnog ureda HTZ-a ukupno pristiglo osam prijava od kojih je valjano sedam jer je jedna prijava pristigla izvan zadanog roka natječaja. Povjerenstvo će u roku od 15 dana dati priliku svim kandidatima da prezentiraju program rada te će potom dati preporuku Turističkom vijeću HTZ-a o odabiru kandidata.