Hrvatska turistička zajednica raspisat će javne natječaje za sva predstavništva u kojima istječu ugovori o radu rukovodećih osoba. Odluka je to koju je donijelo Turističko vijeće Hrvatske turističke zajednice na danas održanoj 17. sjednici, koju je vodio ministar turizma Gari Cappelli, uz prisustvo direktora Glavnog ureda HTZ-a Ratomira Ivičića. Naime, ugovori o radu istječu u rujnu 2017. godine direktorima predstavništva u Italiji, Francuskoj, Poljskoj, Beneluxu, Njemačkoj, Rusiji i SAD-u. Tu su i natječaji za predstavništva u Mađarskoj i Slovačkoj, gdje uredima rukovode voditelji ureda, bez statusa direktora ili direktorice imenovanih od strane Turističkog vijeća HTZ-a.
„Hrvatska turistička zajednica raspisuje deset atraktivnih natječaja za direktore predstavništava u inozemstvu te ovim putem pozivam sve mlade, obrazovane i entuzijastične ljude da se prijave. Naša je želja preobraziti sustav inozemnih predstavništava u jedan kreativan, fleksibilan i proaktivan sustav kroz koji će hrvatska turistička ponuda u skladu s novim trendovima i tržišnim potrebama biti još prepoznatljivija. Ono što želimo, a iskustva s terena to samo potvrđuju, je specifična turistička promocija Hrvatske prilagođena svakoj pojedinoj zemlji stoga su nam ambiciozni i dokazani profesionalci u tom procesu prijeko potrebni. Vjerujemo da će biti dosta zainteresiranih stručnih ljudi koji će se javiti na natječaj, jer smatram da na svakom tržištu možemo raditi i postići još bolje rezultate nego do sada“, poručio je ministar turizma Gari Cappelli.
Vezano za tržište SAD-a, tamošnje predstavništvo Hrvatske turističke zajednice, sa sjedištem u New Yorku, od 2012. godine djeluje po modelu „home based“ poslovanja i ureda s jednom zaposlenom osobom. S obzirom na trenutne pozicije i trendove, odnosno uzevši u obzir tržišne parametre, poslovne ciljeve i provedbene zadaće Hrvatske turističke zajednice na ovom tržištu, Turističko vijeće je prihvatilo odluku kojom će se ured predstavništva preseliti u adekvatan zaseban poslovni prostor te će se angažirati i jedna osoba na suradničkoj poziciji.
Dodajemo kako je Turističko vijeće usvojilo i prijedlog odluke kojom se određuje način prijave i odobravanja marketinških, PR i srodnih projekata, a čiji su nositelji/organizatori treće strane i koji nisu predmet posebnih javnih poziva ili udruženog oglašavanja, odnosno koji nisu posebno predviđeni godišnjim programom rada Hrvatske turističke zajednice. Tako će se predmetni projekti prijavljivat putem posebnog online servisa za prijavu koji će biti javno dostupan na poslovnim internetskim stranicama HTZ-a. Putem navedenog online servisa prikupljat će se podaci potrebni za evaluaciju projekata, a koji će se odobravati ovisno o visini financijskih sredstava, odnosno od strane direktora Glavnog ureda HTZ-a za projekte do 30.000,00 kuna, od strane direktora Glavnog ureda HTZ, uz prethodnu suglasnost predsjednika HTZ-a, za iznose od 30.000,00 do 100.000,00 kuna te od strane posebnog povjerenstva koje čine predsjednik HTZ-a, direktor Glavnog ureda HTZ-a te tri člana Turističkog vijeća za iznose od 100.000,00 do 500.000,00 kuna. Najveće iznose za projekte odobravat će Turističko vijeće na prijedlog gore navedenog posebnog povjerenstva, a riječ je za iznosima većim od 500.000,00 kuna. „Na ovaj način želimo dodatno podignuti razinu transparentnosti prilikom dodjele financijskih sredstava marketinškim, PR i srodnim projektima“, nadodao je ministar Cappelli.