Povodom Davis Cupa organizirano studijsko putovanje za španjolske novinare

Kategorija: Priopćenja
Objavljeno:
ES
Hrvatska turistička zajednica i Turistička zajednica Osječko-baranjske županije, u suradnji s Ministarstvom turizma, povodom Davis Cup susreta Hrvatske i Španjolske, organizirale su studijsko putovanje za španjolske sportske i turističke novinare.

Hrvatska turistička zajednica i Turistička zajednica Osječko-baranjske županije, u suradnji s Ministarstvom turizma, povodom Davis Cup susreta Hrvatske i Španjolske, organizirale su studijsko putovanje za španjolske sportske i turističke novinare. Program studijskog putovanja započeo je u petak, 1. veljače, kada su novinari pratili prvi teniski meč. Sljedećih su dana, osim teniskih mečeva, obišli Park prirode Kopački rit, vinarije Belje i Erdut, Kulturni i znanstveni centar Milutin Milanković u Dalju, katedralu svetog Petra i ergelu Lipicanaca u Đakovu. 

Španjolski novinari koji sudjeluju na studijskom putovanju su Juan Lopez Corcoles, Galo Martin, Oscar Checa, Laura Marta Loriente i Juan Solsona Magri. Neki od njih su već bili u Hrvatskoj kada su posjetili Dubrovnik, Split, Hvar, Opatiju i Istru, ali su svi po prvi put posjetili kontinentalni dio Hrvatske. Kako su rekli, oduševila ih je raznolikost naše zemlje, ljepota prirode te bogata kulturno-povijesna baština. Nakon obilaska Slavonije i Baranje španjolski će novinari danas, posljednjeg dana programa studijskog putovanja, obići i Zagreb gdje će razgledati razne gradske znamenitosti poput zagrebačke katedrale, Dolca, Gornjeg grada, a posjetit će i Muzej prekinutih veza.

Dodajemo kako su u razgledavanju Slavonije i Baranje sudjelovali i pobjednici nagradne igre koja je, posebno za španjolsko tržište, organizirana na društvenoj mreži Facebook. Nagradna igra realizirana je u sklopu projekta „World in one country“. Riječ je o projektu koji komunicira raznolikosti i bogatstva hrvatske baštine čija se sličnost, putem atraktivnih fotografija, uspoređuje sa svjetski prepoznatljivim znamenitostima. Nagradna igra ostvarila je odlične rezultate, odnosno doseg od 100 tisuća ljudi te više od 2400 lajkova, a u samoj nagradnoj igri sudjelovalo je više od 300 sudionika. Na temu Slavonije i Baranje te prezentacije turističke ponude pripremljeni su i postovi koji su ostvarili odličan doseg. Nagradna igra je realizirana u suradnji Hrvatske turističke zajednice i TZ Osječko-baranjske županije.

Važnost turističke promidžbe kroz sportska događanja naglašava i direktor Glavnog ureda HTZ-a Ratomir Ivičić. „Sportska događanja i susreti, posebice kada je riječ o nacionalnim reprezentacijama, predstavljaju izvrsnu priliku za dodatnom turističkom promocijom. Osijek i Slavonci općenito su doista bili vrhunski domaćini, a naša je želja bila da sve to skupa dodatno približimo Španjolcima, odnosno da im pokažemo da je Hrvatska puno više od ljetne odmorišne destinacije sunca i mora. Siguran sam kako će turistički promet na kontinentu biti sve izraženiji, posebice u segmentu produljenja turističke sezone izvan glavnih ljetnih mjeseci“, poručio je direktor Ivičić.