Hrvatska turistička zajednica i ove je godine nastupila na sajmu Vakantiebeurs koji se održavao do 15. siječnja 2017. u Utrechtu. Tako je hrvatska turistička ponuda predstavljena na štandu veličine 120 m2 koji je bio vrlo posjećen od strane opće nizozemske publike. Na sajmu Vakantiebeurs bio je prisutan i direktor Predstavništva HTZ-a u Nizozemskoj i Belgiji Ivan Novak koji se tom prilikom susreo s važnim partnerima na nizozemskom tržištu.
„Tržište Beneluksa za hrvatski turistički sektor predstavlja vrlo važno tržište s kojeg je samo prošle godine ostvareno više od 3.5 milijuna noćenja. Nastup Hrvatske turističke zajednice na sajmu Vakantiebeurs samo je potvrdio velik interes Nizozemaca za hrvatske destinacije, posebice za kamping segment kojeg ćemo detaljnije predstaviti na sajmu Caravana koji će se održati od 19. do 24. siječnja u nizozemskom gradu Leeuwardenu. Na sajmu u Utrechtu održani su brojni sastanci s predstavnicima medija te turoperatorima i zračnim prijevoznicima. Svakako raduje sve veći interes zračnih prijevoznika za Hrvatsku čemu svjedoči uvođenje novih linija za Hrvatsku ili povećanje postojećih. Tako KLM od ove godine uvodi let iz Amsterdama za Split, TUI Nizozemska uvodi dodatni let na liniji Amsterdam Pula, dok Thomas Cook Nizozemska uvodi novi turoperatorski program za Srednju Dalmaciju. Prve naznake bukinga ovdašnjih turoperatora za Hrvatsku su pozitivne, no riječ je još o jako malom broju rezervacija, dok pravo razdoblje bukinga tek predstoji“, izjavio je direktor Novak.
Na sajmu Vakantiebeurs ove je godine izlagalo više od tisuću izlagača, a sajam je posjetilo oko 110 tisuća posjetitelja. Statistike pokazuju kako je 64 posto posjetitelja, kao glavni razlog posjeta sajmu, navelo činjenicu da još nisu rezervirali svoj odmor, a njih 54 posto je naglasilo kako sajam posjećuju kako bi dobili inspiraciju za svoj odmor. Hrvatski štand posjetila je i veleposlanica RH u Kraljevini Nizozemskoj, gđa. Andrea Gustović-Ercegovac. Uz Hrvatsku turističku zajednicu kao glavnog izlagača, na sajmu je bilo prisutno i 13 hrvatskih suizlagača među kojima su turističke zajednice Zadarske županije i Krka, kao i KUH, Maistra, Laguna Novigrad – Aminess, Imperial Rab, Jadran Crikvenica, Jadranka kampovi, Cresanka, Solaris, Camping best of Dalmatia, Valalta i Hadria.