Predstavništvo Hrvatske turističke zajednice iz Frankfurta, u suradnji s turoperatorom Novasol, organiziralo je prezentaciju hrvatskog turizma za predstavnike medija i djelatnike turističke branše. Prezentacija je održana u hamburškom Bucht Clubu, a povod je bio popularizacija Hrvatske kao turističke destinacije u Hamburgu te u sjevernoj Njemačkoj.
Na poziv predstavništva HTZ-a i Novasola odazvalo se sedamdeset predstavnika medija, agencija i drugih turoperatora koje djeluju u Hamburgu. Direktor predstavništva HTZ-a, Romeo Draghicchio, obratio se prisutnima i upoznao ih s rezultatima sezone 2016. koja je za Hrvatsku na njemačkom tržištu bila vrlo uspješna. Prisutnima je zahvaljeno na potpori koju su dali ostvarivanju rezultata koje je hrvatski turizam postigao u ovoj godini.
Uzvanicima su također predstavljeni i strateški ciljevi hrvatskog turizma do 2020. godine koji uključuju i povećanje snage brenda Hrvatske te jačanje turističkog prometa u pred i posezoni. Posebno je naglašen rast interesa za Hrvatsku na području Hamburga, ali i nove zrakoplovne veze za sljedeću sezonu koje bi trebale pridonijeti boljoj povezanosti hrvatskih destinacija s ovim dijelom Njemačke.
Čelni čovjek Novasola Bernd Muckenschnabel predstavio je razvoj Novasola u Hrvatskoj i novosti u ponudi tog turoperatora koji je specijaliziran za kuće za odmor. Muckenschnabel je također naglasio rast značaja Hrvatske u ponudi Novasola koji u ponudi ima oko 10 tisuća objekata na hrvatskoj obali, ali i na kontinentu. Predstavnici ostalih agencija napomenuli su da je potražnja za hrvatskom veća u odnosu na prošla razdoblja i da hrvatska postaje sve popularnija među njihovim klijentima.
Kako bi se uzvanicima upotpunio doživljaj Hrvatske, servirani su hrvatski specijaliteti i hrvatska vina, a za glazbeni dio pobrinuo se hrvatski glazbenik s hamburškom adresom Darko Matić.