Paris Match o Hvaru kao utočištu zvijezda, Version Femina o ljepotama Korčule, Lastova i Hvara, utjecajni francuski Le Figaro očaran poviješću, kulturom, ljepotama Lošinja, Cresa i Suska
Ugledni Le Figaro Magazine na 11 stranica o Lošinju, Cresu, Susku
Najnoviji broj utjecajnog francuskog dnevnog lista Le Figaro u svom tjedniku Le Figaro Magazine od petka 19. kolovoza donosi veliku reportažu na čak 11 stranica o ljepotama kvarnerskih otoka Lošinja, Cresa i Suska. Reportažu potpisuju dugogodišnji reporter Jean – Louis Tremblais i jedan od najboljih francuskih fotografa Eric Martin. Riječ je o dvojcu koji je prošle godine nagrađen tradicionalnom nagradom Hrvatske turističke zajednice, Zlatnom penkalom/grand prixom za najbolji pisani materijal i objavljenu reportažu o Sinjskoj Alki. Očaranost hrvatskim ljepotama čitateljima prenose i ove godine, ovoga puta u reportaži pod naslovom „Lošinj i Cres arhipelag zlatnog runa“ te u prvi plan ističu nevjerojatne ljepote kvarnerskih otoka. Fascinirani ljepotom otočja, uspoređuju ga s bisernom ogrlicom koja krasi Kvarnerski zaljev. U bogato ilustriranoj reportaži donose niz preporuka gdje odsjesti, u kojim restoranima uživati autohtone gastro specijalitete, koje aktivnosti nikako ne propustiti. U posebnoj rubrici preporučuju kako svakako treba posjetiti nedavno otvoreni Muzej Apoksiomena. Le Figaro Magazine je jedan od najutjecajnijih časopisa u Francuskoj s više od 400.000 prodanih primjeraka i 2 milijuna čitatelja.
Putem linka u nastavku mogu se pogledati sve fotografije snimljene na kvarnerskom otočju s potpisom fotografa Erica Martina.
http://www.photoericmartin.com/reportages/CROATIE_ARCHIPEL_LOSINJ.html
Telerama Sortir
Fasciniranost hrvatskim otocima dojmila se i drugih utjecajnih francuskih medija. Tako je nedavno objavljena još jedna reportaža o Lošinju na stranicama kultnog časopisa Telerama Sortir. U članku „Sretan kao Apoksiomen“, novinarka Isabelle Alvaresse najavljuje povratak čuvene skulpture na „svoj“ otok. Ovaj pariški tjednik ima nakladu od 230.000 primjeraka, prosječnu čitanost tiskanog izdanja milijun, te online izdanja tri milijuna čitatelja.
Online verzija članka na: www.telerama.fr/sortir/et-soudain-sur-l-ile-de-losinj-en-croatie-une-statue-refait-surface,145212.php
Hvar, u utjecajnom life style magazinu „Paris Match“
Hvar je jedan od hrvatskih otoka koji izvanredno uklopio u Paris Match , jedan od najstarijih i najprestižnijih francuskih life style magazina. Novinarka Anne-Laure Le Gall započinje članak anegdotom o dolasku Beyoncé na otok Hvar. Boemsku i cool atmosferu ovog otoka uspoređuje sa Saint Tropezom 60-ih godina. Paris Match ima tjednu nakladu od gotovo 600.000 primjeraka i 3,5 milijuna čitatelja.
Online verzija članka na: www.parismatch.com/Vivre/Voyage/Croatie-Hvar-l-ile-secrete-des-stars-1026910
Version Femina, najznačajniji francuski ženski časopis, otkriva ljepotu dalmatinskih otoka
Novinarka Pascale Desclos i fotograf Christian Goupi otkrili su Hrvatsku tijekom prošlogodišnjeg studijskog putovanja, slijedom kojeg su objavili više članaka među kojima članak od tri stranice u časopisu Version Femina, objavljen 17. srpnja. Nakon razgleda Splita ocijenjenog kao „jednim od najočuvanijih antičkih gradova“, posjetili su Korčulu, Lastovo i Hvar te na stranicama ovog uglednog ženskog časopisa istaknuli svoje oduševljenje iskonskim ljepotama dalmatinskih otoka. Version Femina jedan je od najčitanijih francuskih tjednika s nakladom od gotovo tri milijuna primjeraka te gotovo osam milijuna čitatelja.
Online verzija članka na:
„Glavni ured Hrvatske turističke zajednice zajedno s predstavništvom u Parizu intenzivno radi na promociji na ovom za nas izrazito važnom tržištu koje ima veliki potencijal za rast turističkog prometa u narednim godina. Posljedica izvrsno odrađenih PR i marketinških aktivnosti kao i studijskih putovanja novinara upravo su ovakve prekrasne reportaže o Hrvatskoj u vodećim francuskim medijima s iznimnim brojem čitatelja. Predstavništvo u Parizu odlično održava komunikaciju s tamošnjim medijima i partnerima, njihov je angažman zaista primjer kako uredi predstavništva trebaju funkcionirati. Za daljnji rast turističkog prometa s francuskog tržišta neophodan je i veći broj avio linija, koje su već u protekle dvije godine znatno pojačane. Hrvatska turistička zajednica u aktivnim je razgovorima s avioprijevoznicima i tuoroperatorima kako bi se postojeće linije produžile te otvorile nove.“, istaknuo je direktor Glavnog ureda Hrvatske turističke zajednice, Ratomir Ivičić.
Dodajemo, u dosadašnjem dijelu godine, prema podacima eVisitora na razini Hrvatske ostvareno je 352.470 dolazaka te 1,37 milijuna noćenja turista iz Francuske. Hrvatsku najčešće posjećuju u kolovozu kada se realizira 1/3% ukupnih godišnjih francuskih noćenja, međutim skloni su i posjetima Hrvatskoj i van vrhunca sezone, u svibnju i lipnju. Na razini Hrvatske, francuzi najviše preferiraju hotelski smještaj (49% noćenja), a potom obiteljski smještaj (37% noćenja) te kampove (14% noćenja). Prema istraživanju TOMAS 2014, ključne aktivnosti francuza, prilikom boravka u hrvatskim destinacijama, su plivanje i kupanje, posjete restoranima, shopping te razgledavanje znamenitosti. Francuski turisti izvrsni su potrošači, dnevno troše 94,84 eur, čime su značajno iznad razine prosjeka svih tržišta (66,36 eur).