Zagreb predstavljen kao novo, atraktivno europsko city-break odredište

Kategorija: Priopćenja
Objavljeno:
Prezentacija ZG

U Veleposlanstvu RH u Parizu održana je prezentacija turističkih potencijala Grada Zagreba. Tom je prigodom predstavljen i popularni Guide Michelin Vert Week-End Zagreb. Objava Guide Michelin Vert Week-End Zagreb predstavlja značajan iskorak u predstavljanju Zagreba na francuskom tržištu. Direktor marketinga Michelin Vert Guide vodiča Michel George istaknuo je da se u  Francuskoj svake godine proda više od milijun Michelinovih turističkih vodiča, a Michelinovo week-end izdanje predstavlja svojevrsni best-seller.

 

Prva naklada zagrebačkog vikend vodiča, koja na 144 stranice predstavlja turističku ponudu Zagreba i njegove okolice, otisnuta je u 5000 primjeraka. Jedini hrvatski grad  kojem je posvećeno ovo „zeleno“ Michelin izdanje  na ovaj se način  našao rame uz rame s najvećim svjetskim metropolama - New Yorkom, Londonom, Amsterdamom, Atenom, Barcelonom i drugim. Izlazak iz tiska ovog renomiranog vodiča dokaz je i sve veće potražnje za Zagrebom kao novim europskim city break odredištem koje su brojni francuski organizatori putovanja već uključili u svoju ponudu.

 

Predstavljanju je prisustvovalo sedamdesetak francuskih organizatora putovanja, agenata, novinara i blogera, a okupljenima su se obratili domaćini;  ispred Veleposlanstva RH u Francuskoj veleposlanik Ivo Goldstein, direktorica TZ Grada Zagreba Martina Bienenfeld, te direktorica HTZ Predstavništva Francuska Daniela Mihalić-Đurica.

 

Francuzi su poznati po tome da putuju više puta godišnje, a osobito često prakticiraju week-end putovanja u europske metropole. S obzirom na „code share“ dogovor između nacionalne avio kompanije Croatia Airlinesa i Air Francea kojim su tijekom cijele godine odnedavno uvedena dva leta dnevno na relaciji Pariz – Zagreb, očekuje se još veći interes francuskih gostiju za dolaske u hrvatsku prijestolnicu. 

 

Direktorica TZ Zagreb Martina Bienfeld istaknula je prednosti Zagreba kao idealne city-break destinacije,  konstantan porast u broju dolazaka Francuza u Zagreb, te činjenicu da je upravo francusko tržište jedno od prioritetnih tržišta za hrvatsku metropolu. Prošle godine u Zagrebu je boravilo 5% više Francuza (26.773 dolazaka), koji su ostvarili 9% više noćenja (49.270) te su pri vrhu najčešćih po ostvarenim rezultatima. U povodu predstavljanja Zagreba okupljenima su djelić zagrebačkog ugođaja prenijeli i poznati ulični pjevači „Kraljevi ulice“ koji su se idućeg dana predstavili i u sklopu Hrvatskog paviljona.

 

Hrvatska turistička zajednica zajedno sa suradnicima u projektu koristi EURO 2016. kako bi dodatno promovirala hrvatsku turističku ponudu u Francuskoj kroz nekoliko različitih segmenata (gastronomija, kultura, sport i turizam...).