U Bordeauxu održana gastroprezentacija

Kategorija: Priopćenja
Objavljeno:
Bordeaux5 prezentacija

Uz 70-ak najznačajnijih francuskih turoperatora, agencija, avio kompanija te novinara, u Bordeauxu je uoči današnje utakmice Hrvatske i Španjolske održana prezentacija turističke ponude s naglaskom na gastronomiju. „Nogomet i turizam spajaju ljude, ruše barijere i unose veselje u naše živote, vraćaju nas našim izvorima. I Francuska i Hrvatska imaju dugu tradiciju, kako u nogometu, tako i u turizmu. Francuska je kraljica turizma, kao što je i francuski nogomet u samom vrhu svjetskog nogometa“, istaknula je prilikom obraćanja uzvanicima Olivera Shejbal, pomoćnica ministra turizma RH te dodala da je Francuska izuzetno značajno tržište za Hrvatsku.

 

„Unatoč činjenici što su rezultati s francuskog tržišta vrlo dobri, i dalje postoji veliki potencijal za povećanje“ zaključila je pomoćnica Shejbal te dodala da su ovakve promocije izvrsna  prilika za to. Prezentacija je održana u jednom od najboljih restorana u Bordeauxu, spektakularnom dvorcu „Le prince Noir“. Restoran je nositelj jedne Michelinove zvjezdice koju je osvojio glavni kuhar Vivien Durand. Riječ je o kuharu koji je svoju karijeru počeo uz rame proslavljenog Alain Ducassa da bi kasnije krenuo u samostalnu karijeru njegujući jedinstveni kulinarski izričaj i inzistiranje na vrhunskoj kvaliteti namirnica.

 

Vivian Durand zajedno sa svojom ekipom već je nekoliko puta posjetio Hrvatsku, grad Split, otok Šoltu, a o hrvatskoj kuhinji ima samo riječi hvale. Oduševljen je prezentacijom hrvatske gastronomije u izvedbi chefova hotelske kuće Jadranka u Bordeauxu. „Izbor i kvaliteta namirnica izvrsna je i može se mjeriti samo sa svjetskom klasom“, poručio je slavni francuski kuhar tvrdeći kako je ovo samo početak izvrsne suradnje i razmjene iskustava hrvatske i francuske visoke gastronomije. 

 

Po prvi put u utvrdi francuske visoke gastronomije predstavljene su specifičnosti hrvatske kuhinje u režiji trojice chefova hotelske grupacije Jadranka; Melkiora Bašića, Ivana Kapitanića i Zlatka Bleužića (chefovi hotelske grupacije Lošinj Hotels & Villas, Grupe Jadranka), koji su za ovu priliku odabrali izvorne hrvatske namirnice pripremljene po tradicionalnim recepturama, a kako bi gosti imali priliku upoznati se s posebnošću hrvatske gastronomije. Predstavnici turističke industrije uživali su u vrhunskim kulinarskim delicijama poput carpaccia od boškarina, mariniranog filea škarpine, tartara od kvarnerskih škampi, jastoga na buzaru sa aromatiziranom krem palentom i lošinjskim šparogama uz impresivnu listu najboljijh hrvatskih vina.

 

Grupa Jadranka s otoka Lošinja izrazila je interes za prezentacijom svoje destinacije, hotelske ponude te vrhunske gastronomije koja pruža dodatni doživljaj, a na večeri su se okupili najznačajniji predstavnici turističke industrije (Travel Europe, TUI France, Top of Travel, Promovacances....) te brojni mediji iz Bordeauxa i regije.

 

Ministarstvo turizma i Hrvatska turistička zajednica koriste EURO 2016. kako bi dodatno promovirali hrvatsku turističku ponudu u Francuskoj kroz nekoliko različitih segmenata. Gastro prezentacija u Bordeauxu jedno je od planiranih događanja, budući da je promocija visoke gastronomije jedna od strateških odrednica predstavljanja na francuskom emitivnom tržištu. Takva strategija pomaže jačanju imidža destinacije, produljenju sezone, ali i povećanju prihoda od turizma radi čega se HTZ u Francuskoj fokusira na promicanje selektivnih oblika turizma prije svega enoloških i gastronomskih atributa zemlje i pojedinih regija.