U Seulu održana poslovna radionica Sell Croatia

Kategorija: Priopćenja
Objavljeno: uto, 24.05.2016 - 15:00
Seul_Prezentacija

Danas je u Seulu održana poslovna radionica Sell Croatia u organizaciji Hrvatske turističke zajednice i Slovenske turističke organizacije. Na radionici je sudjelovalo 87 stranih sudionika iz 56 tvrtki i 13 medija. Od domaćih sudionika radionici je prisustvovalo sedam hrvatskih subjekata, a sa slovenske strane devet tvrtki. Među hrvatskim tvrtkama koje su sudjelovale na radionici su Adria Happy Tours, Amazon International Ltd., Atlas, Fortuna Travel, Gulliver Travel i Uniline, a sudjelovala je i Turistička zajednica Grada Zagreba. Prezentaciju o Hrvatskoj i Sloveniji na korejskom jeziku je održao Nikica Dorešić, hrvatski državljanin koji već dugi niz godina živi u Seulu.

 

Na samom početku radionice uzvanicima su se kratkim pozdravnim govorima obratili predstavnici Hrvatske i Slovenije, nakon čega se sudionicima obratio i producent korejske serije „Dear my friends“, koja se djelomično snimala i u Hrvatskoj, točnije na lokacijama u Zagrebu i Rovinju. Navedena serija sastoji se od ukupno 16 epizoda, a na korejskom tržištu prvi put je emitirana 13. svibnja. Prema pokazateljima Nielson Korea, ostvareni su odlični rezultati gledanosti od 4.3 posto čime je, u vrijeme emitiranja, upravo epizoda serije bila najgledaniji sadržaj u konkurenciji svih TV programa.  

 

S odličnim odazivom i rezultatima poslovne radionice zadovoljan je i direktor Glavnog ureda HTZ-a Ratomir Ivičić koji je naglasio važnost korejskog tržišta i turista koji nas posjećuju iz te daleke zemlje. „Hrvatska većinu svog turističkog prometa ostvaruje s europskih tržišta i upravo daleka tržišta predstavljaju veliki potencijal daljnjeg razvoja. Koreja je tržište na kojem svake godine ostvarujemo velike poraste, a samo prošle godine smo ostvarili poraste u dolascima korejskih turista od 24 posto, odnosno od 20 posto u noćenjima. Siguran sam da ćemo dobre rezultate ostvariti i u ovoj godini jer će kroz seriju „Dear my friends“, koju smo prepoznali i sukladno tome podržali,  još veći broj korejskih turista Hrvatsku prepoznati kao poželjnu turističku destinaciju“, izjavio je direktor Ivičić.

 

Dodajmo kako je partner radionice bio Turkish Airlines, tvrtka koja je pet godina zaredom proglašena najboljom europskom aviokompanijom, a upravo su oni osigurali šest besplatnih avio karata za potrebe nagradne igre.