Hrvatska je ove godine zemlja partner prvog dana ovogodišnjeg Međunarodnog turističkog sajma MAP (Salon Mondial du tourisme) koji se od 17. do 20. ožujka održava u Parizu. Tako je prvi dan sajma u potpunosti posvećen Hrvatskoj kao europskoj top destinaciji te su tom prigodom održane brojne aktivnosti posvećene novinarima, široj publici i turističkim profesionalcima. Riječ je o najvećem turističkom sajmu za široku publiku u Francuskoj, a uz Hrvatsku turističku zajednicu na sajmu nastupaju i TZ Dubrovačko-neretvanske županije, TZ Grada Zagreba i NP Plitvice.
Sajam MAP se od prošle godine udružio sa sajmom Destiantion Nature koji je posvećen outdoor aktivnostima zbog čega je Hrvatska turistička zajednica, u sklopu sajma, organizirala i B2B SELL Croatia radionicu s tematikom avanturističkog turizma na kojoj je sudjelovalo 18 turističkih subjekata iz Hrvatske te 60-ak generalnih specijaliziranih francuskih turoperatora, agenata i novinara. Uz predstavljanje hrvatskih turističkih potencijala, zainteresiranoj francuskoj javnosti predstavljeno je i ovogodišnje drugo izdanje biciklističke utrke Tour of Croatia. Tom je prigodom direktor utrke Vladimir Miholjević istaknuo važnost predstavljanja na velikim turističkim sajmovima poput ovog u Parizu, pogotovo jer Francuzi u velikom broju putuju upravo u razdoblju predsezone kada se održava hrvatska nacionalna biciklistička utrka.
Uz aktivni turizam, Hrvatska ima velik potencijal i u kulturnom segmentu, zbog čega je hrvatski veleposlanik u Francuskoj te stalni izaslanik u UNESCO-u Ivo Goldstein predstavio bogatu UNESCO baštinu. Osim predstavljanja gastro raznolikosti hrvatskih regija, predstavljene su i najzastupljenije vinske regije, a održane su i degustacije renomiranih hrvatskih vina. Posjetitelje sajma zabavljao je poznati zagrebački glazbeni sastav „Kraljevi ulice“.
Sajam MAP je prošle godine posjetilo 110 tisuća posjetitelja (porast od 6,2% u odnosu na 2014. godinu).