Hrvatska turistička zajednica krenula s proljetnom promotivnom kampanjom

Kategorija: Priopćenja
Objavljeno:
Full_of_Life_PPS_Motovun

Nakon uspješno provedene zimske kampanje, Hrvatska turistička zajednica ovih je dana krenula s novom promotivnom kampanjom proljetne tematike „Say hello to someone you love, say hello to spring. Experience spring in Croatia“. Naime, riječ je o proljetnoj PPS kampanji koja je na pojedinim tržištima krenula s 1. ožujkom, ovisno o kanalu oglašavanja, a predviđeno trajanje proljetne kampanje je kraj mjeseca ožujka. Tako će se u navedenom razdoblju aktivnosti oglašavanja provoditi na tržištima koja prema geozonama i navikama putovanja imaju veliki potencijal u periodu pred i posezone, a to su primjerice Njemačka, Velika Britanija, Italija, Austrija, Francuska, Švedska, Švicarska i Slovenija.

 

„U fokusu promotivnih aktivnosti Hrvatske turističke zajednice svakako su razdoblja pred i posezone jer u tim dijelovima godine imamo najviše prostora za rast i napredak. Hrvatska je kao destinacija najpoznatija po proizvodu sunca i mora te u skladu s time gotovo da i nemamo problema s popunjenošću kapaciteta tijekom glavnih ljetnih mjeseci. Ipak, naš strateški cilj je svim potencijalnim turistima Hrvatsku približiti kao destinaciju s kvalitetnom ponudom tijekom cijele godine. Upravo smo zbog toga i povećali ulaganja u 2016. godini za oglašavanje pred i posezone, a siguran sam kako će rezultati biti vidljivi već ove godine“, izjavio je direktor Glavnog ureda HTZ-a Ratomir Ivičić.

 

Nova proljetna kampanja obuhvaća aktivnosti oglašavanja na digitalnim kanalima, mobile, društvenim mrežama kao što su Facebook, Twitter, Instagram i Youtube, dok se na određenim tržištima provode oglašavanja i na TV kanalima poput ORF2, ATV, ATV2, PRO7, SAT1 na austrijskom tržištu te na kanalima Eurosport i Discovery channel na ostalim tržištima.

 

Sukladno marketinškoj strategiji, ova proljetna kampanja ističe i poziva potencijalne turiste da posjete Hrvatsku za vrijeme proljeća, a na svakom se tržištu komuniciraju i ključni PPS proizvodi, ovisno o preferencijama svakog tržišta. Također, u kampanji se koriste veliki oglasni formati, a naglasak je na „native“ oglašavanju.

 

Kako bi se osigurali što bolji rezultati kampanje provode se i dodatne PR aktivnosti, posebice one na društvenim mrežama s fokusom na PPS proizvode i događanja. Konceptualno te objave prate kampanju i tematski i vizualno. Kampanja se podupire kroz aktivnosti po emitivnim tržištima s flash vijestima i foto prilozima putem tradicionalnih i društvenih medija.