U organizaciji predstavništva Hrvatske turističke zajednice u Rusiji, u Moskvi je održana radionica Sell Croatia čime je službeno otvorena ovogodišnja sezona promocije Hrvatske kao turističke destinacije u Ruskoj Federaciji. Ovogodišnja radionica je pobudila iznimno velik interes hrvatskih turističkih tvrtki pa je tako zabilježen rekordni broj hrvatskih učesnika. Naime, na radionici je aktivno učestvovalo 50 hrvatskih turističkih tvrtki te stotinjak ruskih partnera, uglavnom turoperatora i agencija.
Također, po prvi puta od kada se održavaju radionice Hrvatske turističke zajednice u Moskvi, na radionici je prisustvovala i direktorica ATOR-a (Udruženje Ruskih Tour Operatora), gospođa Maja Lomidze čime je dodatno naglašena važnost same radionice za predstavnike ruskog turističkog sektora, ali i njihova zainteresiranost za hrvatske destinacije.
„Povratne informacije i ruskih i hrvatskih predstavnika su vrlo pozitivne i optimistične, a to daje nadu da ćemo ove godine promijeniti trend kretanja turističkog prometa na ruskom tržištu. Rusija je svakako tržište na kojem naše promotivne i druge aktivnosti imaju dobar odjek te ćemo ih svakako nastaviti provoditi kako bi što više ruskih turista potaknuli na odabir Hrvatske kao svog odredišta“, izjavio je Rajko Ružička, direktor predstavništva HTZ-a u Rusiji.
Prije samog početka radionice odrađena je velika konferencija za medije koja je okupila sedamdesetak predstavnika ruskih medija. Konferenciju je moderirao direktor Ružička koji je održao prezentaciju kroz koju je prisutne upoznao s rezultatima hrvatskog turističkog sektora u 2015. godini, planovima aktivnosti za 2016. godinu te u sklopu koje je predstavio novi krovni komunikacijski koncept „Hrvatska puna života“ i novu stranicu na ruskoj društvenoj mreži Vkontaktah. Na konferenciji su prisustvovali i predstavnici Veleposlanstva RH u Moskvi, generalna konzulica Carmen Floršic i otpravnica poslova Rina Eterović Goreta te Boris Žgomba (UHPA) i Jakov Despot (HGK Moskva).