Kampanja #SuperBowlCroatia nominirana za nagradu City Nation Place Awards

Kategorija: Priopćenja
Objavljeno:
SuperBowl_2

Kampanja Hrvatske turističke zajednice #SuperBowlCroatia, osmišljena povodom ovogodišnjeg finala američke nogometne lige - NFL, nominirana je za nagradu City Nation Place u kategoriji ''Best use of social media''. Nagrada ''The City Nation Place Awards'',  čiji je cilj ohrabriti, privući, promovirati i potaknuti ekonomski razvoj destinacija, po prvi se puta dodjeljuje ove godine. Hrvatska turistička zajednica u istoj je kategoriji nominirana s još četiri kandidata, Austrijskim nacionalnim turističkim uredom, ConnectIreland.com, Travel Manitoba i Onlynalon.

 

Nagrade će biti dodijeljene na prvoj City Nation Place konferenciji 5. studenoga 2015. u Londonu. Konferencija će okupiti preko 150 predstavnika vladinih službenika, investitora, turističkih djelatnika i destinacijskih marketinških stručnjaka. Ostale tri kategorije u kojima će biti dodijeljene nagrade su Best Citizen Engagement, Best Communication Strategy i Place Brand of the Year.

 

Zadovoljstvo nominacijom izrazio je i direktor Glavnog ureda Hrvatske turističke zajednice Ratomir Ivičić koji je naglasio kako je tim ljudi promptno i marketinški odlično iskoristio činjenicu o hrvatskom porijeklu oba trenera u finalu najgledanijeg sportskog spektakla u SAD-u. „Efekti ove mini kampanje su doista odlični, a dokaz tome je i ova nominacija. Ovom se prilikom još jednom želim zahvaliti ljudima koji su radili na kampanji jer smo, na vrlo kreativan način i u kratkom vremenu, ostvarili značajnu promociju naše zemlje. Također, ovo je pravi primjer kako kvalitetna real time kampanja može biti vrlo uspješna“, rekao je direktor Ivičić, dodavši kako bi osvojena nagrada bila još jedna u nizu potvrda i pohvala koje su već stigle s brojnih adresa.

 

Podsjetimo, ovogodišnji SuperBowl, u kojem su se za trofej ''Vince Lombardi'' borile ekipe New England Patriotsa i Seattle Seahawksa, bio je sraz dvaju trenera hrvatskih korijena. Hrvatska turistička zajednica prepoznala je to kao odličnu priliku za promociju te ad hoc kreirala kampanju na Twitteru. Kreativna mini kampanja ostvarila je izvanredne rezultate i na američkom tržištu dodatno atraktivno promovirala Hrvatsku.