Glavni ured Hrvatske turističke zajednice započeo je sa organizacijom niza radionica namijenjenih za upoznavanje turističkih zajednica sa mogućnostima informacijskog sustava za prijavu i odjavu turista, eVisitor. Prva radionica je održana danas u Splitu, a edukaciji je prisustvovalo 44 direktora i djelatnika iz 28 turističkih zajednica na području klastera Dalmacija-Split.
Sustav eVisitor služit će prvenstveno prikupljanju i obradi podataka o pružateljima usluga smještaja i njihovim smještajnim objektima na području Republike Hrvatske, vršenju prijave i odjave turista od strane pružatelja usluga smještaja, obračunu i kontroli naplate boravišne pristojbe te obradi i analizi podataka za izvještavanje u statističke svrhe.
Pristup sustavu će imati oko 60.000 pružatelja usluga smještaja, 300-tinjak turističkih zajednica, te tijela državne uprave. Sustav će biti dostupan besplatno svim korisnicima putem Interneta kao web aplikacije, bez potrebe za instaliranjem na računalo. Ovaj sustav će također omogućiti da, u realnom vremenu, na raspolaganju imamo sve relevantne podatke o kretanju turističkog prometa u Hrvatskoj, kao i financijske podatke o statusu naplate i dugovanja po osnovi boravišne pristojbe. Korisnici sustava će, uz najviši odmak od 24 sata koliko iznosi zakonom propisan rok za prijavu turista, raspolagati sa podacima o stanju turista na njihovom području.
Edukacija za sustav eVisitor i prezentacija istog organizirana je za turističke zajednice, a prema turističkim klasterima gdje su datum i mjesto održavanja prikazani u sljedećoj tablici:
Datum | Grad, hotel |
14.09.2015 | Split, Hotel Atrium |
16.09.2015 | Šibenik, Hotel Ivan (Solaris Beach Resort) |
18.09.2015 | Zadar, Funimation Club Borik |
21.09.2015 | Ogulin, Hotel Frankopan |
23.09.2015 | Opatija, Hotel Ambasador |
25.09.2015 | Pula, Hotel Park Plaza Histria |
28.09.2015 | Tuhelj, Terme Tuhelj |
02.10.2015 | Osijek, Hotel Waldinger |
07.10.2015 | Dubrovnik, Hotel Dubrovnik Palace |
Sve radionice su jednako koncipirane, a agenda sa rasporedom održavanja prikazana je u sljedećoj tablici:
Vrijeme održavanja | Opis točke dnevnog reda | Trajanje | Predstavlja |
09:00 h - 09:20 h | Doček | 20 min | HTZ + lokalni TZ |
09:20 h - 10:00 h | Pozdravni govor, o projektu, ciljevi | 40 min | HTZ |
10:00 h - 12:00 h | Prvi dio edukacije, radionice | 120 min | Omega Software d.o.o. |
12:00 h - 12:30 h | Pauza | 30 min |
|
12:30 h - 14:30 h | Drugi dio edukacije, radionice | 120 min | Omega Software d.o.o. |
14:30 h - 15:30 h | Pitanja | 60 min | HTZ + Omega Software d.o.o. |
15:30 h - 16:00 h | Završetak | 30 min | HTZ |