Prema službenim podacima sustava turističkih zajednica, na Jadranu i u Gradu Zagrebu, u srpnju 2015. odmaralo se 3 milijuna i 411 tisuća turista (plus 11%), koji su ostvarili 22 milijuna i 828 tisuća noćenja (plus 9%). Strani su turisti ostvarili 3 milijuna i 159 tisuća dolazaka što predstavlja porast od 11 posto te 20 milijuna i 803 tisuća noćenja što predstavlja rast od 9 posto. Domaći turisti također bilježe rast u dolascima od 8 posto te od 6 posto u noćenjima.
Poraste u mjesecu srpnju bilježe sve jadranske županije i Grad Zagreb. U Istri je u srpnju zabilježen broj dolazaka od 848 tisuće gostiju (plus 12 posto) te noćenja od 6 milijuna i 513tisuća (porast od 8 posto). U Splitsko-dalmatinskoj županiji u srpnju se odmaralo 701 tisuće turista (porast od 12 posto), koji su ostvarili 4 milijuna 423 tisuća noćenja (porast od 11 posto). Na Kvarneru je u mjesecu srpnju zabilježen dolazak 593 tisuća gostiju (porast od 14 posto), koji su ostvarili 3 milijuna i 824 tisuća noćenja (porast od 11 posto).
U Zadarskoj županiji u srpnju je zabilježen dolazak 458 tisuća gostiju (porast od 7 posto) te 3 milijuna 707 tisuće noćenja (porast od 7 posto). Dubrovačko – neretvanska županija u srpnju bilježi 313 tisuća dolazaka (porast od 8 posto) te milijun i 667 tisuće noćenja (porast od 6).
U mjesecu srpnju u Šibensko-kninskoj županiji ostvareno je 246 tisuća dolazaka (porast od 6 posto) te milijun i 810 tisuće noćenja (porast od 9 posto). U Ličko-senjskoj županiji u srpnju je ostvareno 141 tisuća dolazaka ( porast od 11 posto) te 703 tisuće noćenja (porast od 11 posto). Grad Zagreb s 110 tisuća dolazaka i 181 tisuća noćenja, što je porast u dolascima i noćenjima od 8 posto.
U srpnju je najviše ostvarenih dolazaka s tržišta Njemačke, Slovenije, Češke, Poljske Austrije, Slovačke, Italije, Nizozemske, Mađarske te Ujedinjenog Kraljevstva.
Sezona u kumulativu nikad uspješnija
Od siječnja do srpnja u Hrvatskoj je na Jadranu i u Gradu Zagrebu boravilo ukupno 7 milijuna i 591 tisuća gostiju, koji su ostvarili 40 milijuna noćenja, što su porasti od 9 posto u dolascima i 7 posto u ostvarenim noćenjima u odnosu na isto razdoblje 2014. godine.
Pet najjačih tržišta u razdoblju od siječnja do srpnja po udjelu u noćenjima su: Njemačka, Slovenija, Austrija, Češka, Poljska, Italija, Nizozemska, Slovačka, Ujedinjeno Kraljevstvo
te Mađarska.
„Rezultati ostvareni u prvih sedam mjeseci, kao i izvrsni rezultati ostvareni u mjesecu srpnju, još su jednom potvrdili najave kako će ovo biti rekordna sezona po ostvarenom turističkom prometu. Posebno nas veseli povećanje turističkog prometa s tržišta koja su stagnirala ili pak bila u padu, rezultat je to napornog rada i ciljanih kampanja na istima. Italija i Mađarska, naša tradicionalna tržišta bilježe izuzetna povećanja, pa polako i Francuska. Jako nas veseli i povratak američkih turista koji bilježi dvoznamenkasti porast. Zajednički napori cijelog turističkog sektora, Ministarstva turizma, Glavnog ureda Hrvatske turističke zajednice s Predstavništvima u inozemstvu, sustava turističkih zajednica i cjelokupne turističke industrije dali su rezultate kojima možemo biti izrazito zadovoljni te koji nam daju dodatni poticaj i optimizam u planiranju i provođenju aktivnosti za 2016. godinu“, kazao je direktor Glavnog ureda Hrvatske turističke zajednice Ratomir Ivičić.
Direktor Ivičić je također naglasio kako vjeruje da su aktivnosti provedene u 2014. i prvoj polovici 2015. godine, a posebice integrirana marketinška komunikacija, već sada jasno pokazali da samo strateškim promišljanjem i pristupom tržištima možemo ostvariti značajne rezultate i podizati svijest o brendu „Hrvatska“, odnosno svijest o Hrvatskoj kao TOP destinaciji.