Održan prvi Europski festival turizma i strategije

Kategorija: Priopćenja
Objavljeno:
Europski festival turizma i strategije

Prvi Europski  festival turizma i strategije održan je početkom lipnja u zapadnom dijelu Pariza u gradiću Rueil Malmaisonu. U natjecateljskom dijelu predstavljene su najnovije turističke tendencije, kao i razvojne turističke strategije zemalja sudionica festivala. Na festivalu je sudjelovalo 30 gradova iz ukupno 20 država među kojima su i gradovi iz Španjolske, Portugala, Italije, Poljske, Njemačke, Cipra, Grčke, Malte, Latvije, Estonije, Mađarske i Rusije. Od hrvatskih gradova predstavili su se Zadar i Zagreb, a Turistička zajednica grada Zagreba osvojila je prvu nagradu za mobilnu aplikaciju Zagreb Be There.

 

Festivalu je prisustvovala zamjenica zagrebačkog gradonačelnika Vesna Kusin koja je iskazala zadovoljstvo osvojenom nagradom, a sudionike je tijekom gala večere pozdravila na hrvatskom jeziku, jednom od službenih jezika Europske unije što su svi pozdravili gromoglasnim pljeskom. Festival će se održavati svake godine, a grad domaćin sljedeće godine će biti Dubrovnik.

 

Dubrovački gradonačelnik Andro Vlahušić naglasio je kako je organizacija i domaćinstvo festivala plod višegodišnje dobre suradnje s gradom Rueil Malmaison. „U gradu Dubrovniku jako puno radimo na jačanju kulturnog turizma, posebice u okvirima kandidature za Europsku prijestolnicu kulture, ali i zbog definiranja ravnoteže između turizma, kulture i baštinskog naslijeđa", poručio je Vlahušić, dodavši kako će tema drugog festivala biti "Izazovi kulturnog turizma u Europi".

 

Zadovoljstvo najavom organiziranja idućeg festivala u Dubrovniku iskazala je i Daniela Mihalić Đurica, direktorica Predstavništva Hrvatske turističke zajednice u Francuskoj. Ona je naglasila kako je riječ o festivalu koji spaja povijest, kulturu, znanja i turizam. Kako je rekla, Dubrovnik time dobiva priliku postati europskom turističkom središnjicom te iz prve ruke saznati nove strateške turističke tendencije koje su nerijetko presudne u strategijama privlačenja novih dolazaka.

 

Posljednjeg festivalskoga dana održana je manifestacija namijenjena širokoj publici tijekom koje su zemlje sudionice festivala predstavile svoju turističku ponudu. Hrvatski se turizam predstavljao na velikom štandu što je bila još jedna prilika za dodatnom promocijom Hrvatske kao sve utjecajnijeg aktera u suvremenim europskim turističkim tendencijama.