Kategorija:
Objavljeno:
Ministar turizma Darko Lorencin i direktor Glavnog ureda Hrvatske turističke zajednice Ratomir Ivičić na kraju službenog boravka u Sjevernoj Americi sudjelovali su u četvrtak u Torontu na svečanom predstavljanju direktne linije Toronto – Zagreb, koju od lipnja uvodi avioprijevoznik Sky Greece. Na promociji koja je okupila stotinjak ljudi sudjelovali su brojni kanadski i hrvatski turoperatori i novinari, ali isto tako i predstavnici ministarstva, Hrvatske turističke zajednice, Veleposlanstva RH u Kanadi i Hrvatsko-kanadske gospodarske komore.
Ministar Lorencin predstavio je tom prilikom program Hrvatska 365 kojim se promovira cjelogodišnji turizam, posebice kako bi okupljenima pokazao da Hrvatska nije samo zemlja sunce i more, vec mnogo vise od toga. “Hrvatska ima puno toga za ponuditi kanadskim gostima, prije svega lijepu prirodu, brojne otoke, bogatu kulturnu baštinu, ali isto tako i posebice dobra vina i hranu.”, rekao je ministar Lorencin te dodatno naglasio kako je Hrvatska, prema mnogim istraživanjima o stavovima i percepciji turista o našoj zemlji, vrlo sigurna zemlja, što je nedavno potvrdio i Tripadvisor.
Direktor Ivičić je naglasio važnost stranih tržišta za hrvatski turizam. "Dolasci i noćenja stranih turista čine oko 90 posto ukupnog hrvatskog turističkog prometa, a većina njih dolazi iz europskih zemalja. Upravo je zbog toga jedan od glavnih ciljeva Hrvatske turističke zajednice i Ministarstva turizma otvaranje novih mogućnosti na novim, dalekim tržištima. Da bi u tome bili uspješni moramo svoje promotivne aktivnosti prilagođavati specifičnim zahtjevima svakog tržišta. Drugi vrlo važan faktor je prometna povezanost, stoga me nova direktna linija između Toronta i Zagreba izuzetno veseli jer će naša zemlja sada biti još dostupnija destinacija među kanadskim turistima", poručio je Ivičić, dodavši kako ovu liniju ne treba gledati samo kroz benefite za turizam već mnogo šire.
Turističke organizacije u Kanadi dijele mišljenje da su prednosti Hrvatske što je poželjna tijekom cijele godine, nema masovnog turizma i nije dovoljno otkrivena, međutim, kao nedostatak između ostaloga vide izostanak direktnih linija, pa je time važnost uspostave dikretne linije za jačanje turističkog prometa između dviju zemalja još veća. Inače, Hrvatska bilježi kontinuirani rast turističkog prometa s kanadskog tržišta, u 2014. godini zabilježeno više od 80.000 dolazaka turista iz Kanade, koji su ostvarili 231.000 noćenje, što je u odnosu na 2013. godinu rast od 19 posto u solascima i 15 posto u noćenjima. Hrvatska je u Kanadi percipirana kao egzotična i nedovoljvno otkrivena zemlja za koju inters kontinuirano raste, a što se vidi i iz činjenice da sve više organizatora putovanja u Kanadi, u svojim programima nudi Hrvatsku. Osim klasičnih organiziranih tura, sada se nude i ture tragovima baštine pod zaštitom UNESCO-a, soft adventure ture te Wine & Gastronomy ture s proputovanjem od Zagreba do Dubrovnika.
Ministar Lorencin predstavio je tom prilikom program Hrvatska 365 kojim se promovira cjelogodišnji turizam, posebice kako bi okupljenima pokazao da Hrvatska nije samo zemlja sunce i more, vec mnogo vise od toga. “Hrvatska ima puno toga za ponuditi kanadskim gostima, prije svega lijepu prirodu, brojne otoke, bogatu kulturnu baštinu, ali isto tako i posebice dobra vina i hranu.”, rekao je ministar Lorencin te dodatno naglasio kako je Hrvatska, prema mnogim istraživanjima o stavovima i percepciji turista o našoj zemlji, vrlo sigurna zemlja, što je nedavno potvrdio i Tripadvisor.
Direktor Ivičić je naglasio važnost stranih tržišta za hrvatski turizam. "Dolasci i noćenja stranih turista čine oko 90 posto ukupnog hrvatskog turističkog prometa, a većina njih dolazi iz europskih zemalja. Upravo je zbog toga jedan od glavnih ciljeva Hrvatske turističke zajednice i Ministarstva turizma otvaranje novih mogućnosti na novim, dalekim tržištima. Da bi u tome bili uspješni moramo svoje promotivne aktivnosti prilagođavati specifičnim zahtjevima svakog tržišta. Drugi vrlo važan faktor je prometna povezanost, stoga me nova direktna linija između Toronta i Zagreba izuzetno veseli jer će naša zemlja sada biti još dostupnija destinacija među kanadskim turistima", poručio je Ivičić, dodavši kako ovu liniju ne treba gledati samo kroz benefite za turizam već mnogo šire.
Turističke organizacije u Kanadi dijele mišljenje da su prednosti Hrvatske što je poželjna tijekom cijele godine, nema masovnog turizma i nije dovoljno otkrivena, međutim, kao nedostatak između ostaloga vide izostanak direktnih linija, pa je time važnost uspostave dikretne linije za jačanje turističkog prometa između dviju zemalja još veća. Inače, Hrvatska bilježi kontinuirani rast turističkog prometa s kanadskog tržišta, u 2014. godini zabilježeno više od 80.000 dolazaka turista iz Kanade, koji su ostvarili 231.000 noćenje, što je u odnosu na 2013. godinu rast od 19 posto u solascima i 15 posto u noćenjima. Hrvatska je u Kanadi percipirana kao egzotična i nedovoljvno otkrivena zemlja za koju inters kontinuirano raste, a što se vidi i iz činjenice da sve više organizatora putovanja u Kanadi, u svojim programima nudi Hrvatsku. Osim klasičnih organiziranih tura, sada se nude i ture tragovima baštine pod zaštitom UNESCO-a, soft adventure ture te Wine & Gastronomy ture s proputovanjem od Zagreba do Dubrovnika.