U sklopu Roadshowa Thomasa Cooka "Regionalne informativne večeri" , Predstavništvo Hrvatske turističke zajednice iz Frankfurta sudjelovalo je na završnoj večeri turneje koja je održana u Achaffenburgu 30. siječnja 2015.
Predstavništvo Hrvatske turističke zajednice iz Frankfurta iskoristilo je priliku za predstavljanje pounde hrvatskih destinacija u nadolazećoj sezoni. U prvom dijelu večeri na hrvatskom štandu ponuđene su turističke karte, informacije, image brošure te uspostavljeni prvi kontakt s posjetiteljima nakon čega je slijedila uspješna dvadesetominutna prezentaciji o ponudi, inovacijama i novima projektima hrvatskog turizma, u sklopu čega je osobito stavljen naglasak na projekt Hrvatska 365.
Prezentacija Marijane Lučić iz predstavništva u Frankfurtu, izazvala je veliko zanimanje svih predstavnika turističkih agencija i turističkih djelatnika iz Njemačke.
Podsjetimo, u sklopu Thomasa Cooka djeluju dvije marke koje su relevantne za prodaju Hrvatske: Thomas Cook i Neckermann. Na prezentaciji sudjelovalo je 50 učesnika predstavnika turističkih agencija koje djeluju na području ovog bavarskog grada