U Splitu održan godišnji kongres najveće mreže putničkih agencija u Francuskoj

Kategorija: Priopćenja
Objavljeno:
direktor Ivicic na kongresu Selectour Afat

Hrvatska turistička zajednica u suradnji s Turističkom zajednicom Splitsko-dalmatinske županije i Turističkom zajednicom grada Splita od 4. do 7. prosinca 2014. bila je domaćinom godišnjeg kongresa najveće mreže putničkih agencija u Francuskoj – Selectour Afat.

Tim povodom u Splitu, u hotelu Le Meridien Lav, okupilo se više 600 predstavnika turističke industrije i medija. Kongresu su nazočili direktori Selectour Afat mreže, organizacijski timovi, voditelji putničkih agencija, partneri te predstavnici francuskih medija.

„Turistička 2014. godina godina je velikih turističkih uspjeha Hrvatske u kojoj su u odnosu na prošlu godinu zabilježeni porasti i u broju dolazaka i u broju noćenja. Kao lako dostupna zemlja, kako automobilom, tako i brojnim direktnim avionskim linijama iz Francuske, Hrvatsku iz godine u godinu posjećuje sve veći broj gostiju iz Francuske. Francuzi su prema broju dolazaka i noćenja među 10 najznačajnijih internacionalnih gostiju koji dolaze u Hrvatsku i  uživaju u otkrivanju i upoznavanju novih hrvatskih destinacija, bogatoj kulturnoj baštini, prirodi i kampiranju. Upravo stoga veseli činjenica da je Selectour Afat Hrvatsku odabrao za domaćina ovogodišnjeg kongresa.“ – izjavio je direktor Ivičić po završetku konferencije.

Kongres je službeno otvoren u petak, 5. prosinca, obraćanjem direktora Glavnog ureda  Hrvatske turističke zajednice Ratomira Ivičića, nakon koga je Danijela Mihalić Đurica, direktorica predstavništva Hrvatske turističke zajednice u Parizu, detaljnije predstavila ove godine pokrenut projekt Hrvatska 365. Okupljene je potom pozdravio direktor turističke zajednice Splitsko-dalmatinske županije Joško Stella i gradonačelnik Splita Ivo Baldasar te Dominique Beljanski, predsjednica Selectour AFAT udruženja.

Tijekom tri dana trajanja kongresa, osim aktivnog sudjelovanja na brojnim radionicama, sudionici su posjetili Trogir, Klis, Dalmatinsku Zagoru i Split kako bi se francuskom tržištu dodatno približile aktivnosti i bogata ponuda kvalitetnih turističkih proizvoda ove regije. Uz radni dio, u sklopu kongresa održana je i trokilometarska humanitarna utrka u organizaciji Selectour Afat fundacije koja promiče kulturu obrazovanja i opismenjavanja u zemljama trećeg svijeta.

Podsjetimo, Selectour Afat najveća je mreža putničkih agencija u Francuskoj koja okuplja više od 4 000 putničkih agenata i oko 1 150 putničkih agencija iz Francuske. Nastavno na odlične lanjske rezultate s francuskog tržišta te na kapacitete i kvalitetu smještaja kongresnog turizma, kao destinacija ovogodišnjeg kongresa odabran je grad Split i Splitsko – dalmatinska županija. Ovaj kongres od iznimnog je značaja za turistički sektor u Francuskoj, a njegovo održavanje upravo u Hrvatskoj prilika je za destinaciju, kako Split i županiju, tako i Hrvatsku u cjelini, pokazati brojne komparativne prednosti i dodatno prisutne agente, turoperatore i medije upoznati s hrvatskom turističkom ponudom.