Kategorija:
Objavljeno:
Nakon uspješno održanog kongresnog sajma EIBTM u Barceloni, jednog od najvažnijih kongresnih sajmova u Europi, u organizaciji Glavnog ureda Hrvatske turističke zajednice i Turističke zajednice grada Zagreba, u Zagrebu će se održati post EIBTM tura.
Putovanje stranih predstavnika međunarodne kongresne i insentiv ponude započinje danas, 20. studenoga i trajat će do 23. studenoga 2014. Putovanje najznačajnijih kongresnih i incentive buyera iz Indije, Poljske, Francuske, Velike Britanije i SAD-a ima za cilj upoznati sudionike s ponudom poslovnog turizma kontinentalne Hrvatske.
Kako bi se agentima predstavile mogućnosti organiziranja sastanaka, konferencija, seminara, edukacija i ostalih srodnih događanja, posjet destinacijama i njihovoj poslovnoj ponudi započinje obilaskom kongresnih hotela i znamenitostima glavnoga grada.
Posjetom brojnim gradskim muzejima sudionici će imati priliku upoznati i bogatstvo kulturnih sadržaja grada Zagreba. Jednako tako, obići će i sve luksuzne hotele u Zagrebu, ali i neke arhitektonske spomenike starogradske jezgre koje objedinjuju povijesni značaj grada i široku turističku ponudu.
U okviru post ture, u subotu 22. studenoga 2014., od 10:00 do 13:00 sati, u hotelu Sheraton u Zagrebu, uz nazočnost 11 stranih buyera i 18 domaćih poslovnih subjekata, održat će se specijalizirana poslovna radionica Buy Croatia.
Zadnjega dana boravka u Hrvatskoj, agenti će posjetiti Zagorje, kojom prilikom će se upoznati s bogatim kulturnim nasljeđem i raznovrsnom eno-gastro ponudom ovoga kraja.
Putovanje stranih predstavnika međunarodne kongresne i insentiv ponude započinje danas, 20. studenoga i trajat će do 23. studenoga 2014. Putovanje najznačajnijih kongresnih i incentive buyera iz Indije, Poljske, Francuske, Velike Britanije i SAD-a ima za cilj upoznati sudionike s ponudom poslovnog turizma kontinentalne Hrvatske.
Kako bi se agentima predstavile mogućnosti organiziranja sastanaka, konferencija, seminara, edukacija i ostalih srodnih događanja, posjet destinacijama i njihovoj poslovnoj ponudi započinje obilaskom kongresnih hotela i znamenitostima glavnoga grada.
Posjetom brojnim gradskim muzejima sudionici će imati priliku upoznati i bogatstvo kulturnih sadržaja grada Zagreba. Jednako tako, obići će i sve luksuzne hotele u Zagrebu, ali i neke arhitektonske spomenike starogradske jezgre koje objedinjuju povijesni značaj grada i široku turističku ponudu.
U okviru post ture, u subotu 22. studenoga 2014., od 10:00 do 13:00 sati, u hotelu Sheraton u Zagrebu, uz nazočnost 11 stranih buyera i 18 domaćih poslovnih subjekata, održat će se specijalizirana poslovna radionica Buy Croatia.
Zadnjega dana boravka u Hrvatskoj, agenti će posjetiti Zagorje, kojom prilikom će se upoznati s bogatim kulturnim nasljeđem i raznovrsnom eno-gastro ponudom ovoga kraja.