Kategorija:
Objavljeno:
Predstavništvo Hrvatske turističke zajednice u Njemačkoj sudjelovalo je od 14. do 16. studenog po prvi puta na sajmu “Reiselust Bremen” u Bremenu.
Tom prilikom, u sklopu projekta Hrvatska365, predstavljena je turistička ponuda Hrvatske kao destinacije koja nudi raznolike oblike odmora u razdoblju pred i posezone, odnosno kao destinacija koja pruža doživljaj tijekom cijele godine.
Tijekom sajma ostvareni su kontakti s lokalnim organizatorima putovanja i autobuserima te nekoliko putničkih agencija s kojima su razmijenjena iskustva i dogovorena daljnja suradnja.
Jednako tako, u subotu 15. studenoga, jedna od vodećih turoperatorskih grupacija u Njemačkoj - Thomas Cook, predstavila je u Frankfurtu svoj program za 2015. godinu.
U sklopu prezentacije predstavili su se na zajedničkom izložbenom prostoru predstavništva Hrvatske turističke zajednice iz Frankfurta i Croatia airlinesa.
Na prezentaciji programa sudjelovalo je oko 2 tisuće agenata prodaje stacionarnih putničkih agencija. Na posebnim prezentacijama menadžeri Thomas Cooka prezentirali su novosti u ponudi za pojedine segmente proizvoda te za pojedine destinacije, među kojima i za Hrvatsku. Tijekom cjelokupnog događanja zabilježen je veliki interes za Hrvatsku kao destinaciju i njezinu turističku ponudu.
Tom prilikom, u sklopu projekta Hrvatska365, predstavljena je turistička ponuda Hrvatske kao destinacije koja nudi raznolike oblike odmora u razdoblju pred i posezone, odnosno kao destinacija koja pruža doživljaj tijekom cijele godine.
Tijekom sajma ostvareni su kontakti s lokalnim organizatorima putovanja i autobuserima te nekoliko putničkih agencija s kojima su razmijenjena iskustva i dogovorena daljnja suradnja.
Jednako tako, u subotu 15. studenoga, jedna od vodećih turoperatorskih grupacija u Njemačkoj - Thomas Cook, predstavila je u Frankfurtu svoj program za 2015. godinu.
U sklopu prezentacije predstavili su se na zajedničkom izložbenom prostoru predstavništva Hrvatske turističke zajednice iz Frankfurta i Croatia airlinesa.
Na prezentaciji programa sudjelovalo je oko 2 tisuće agenata prodaje stacionarnih putničkih agencija. Na posebnim prezentacijama menadžeri Thomas Cooka prezentirali su novosti u ponudi za pojedine segmente proizvoda te za pojedine destinacije, među kojima i za Hrvatsku. Tijekom cjelokupnog događanja zabilježen je veliki interes za Hrvatsku kao destinaciju i njezinu turističku ponudu.