Turističko vijeće prihvatilo Smjernice za izradu programa rada za 2015.

Kategorija: Priopćenja
Objavljeno:
U opatijskom hotelu Kvarner jučer, 16. listopada, održana je radna sjednica Turističkog vijeća Hrvatske turističke zajednice na kojoj je direktor GU HTZ Ratomir Ivičić predstavio Smjernice za izradu programa rada za 2015 godinu.

Polazeći od smjernica Strategije razvoja hrvatskog turizma te Strateškog marketinškog plana hrvatskog turizma do 2020. godine (SMPTH) te uvažavajući realno tržišno okruženje i kretanja ponude i potražnje na međunarodnom tržištu, u 2015. treba započeti proces repozicioniranja i novog brendiranja Hrvatske kao turističke destinacije kako bi se povećala konkurentnost i ostvarili postavljeni strateški ciljevi. 

Za aktivnosti Programa rada Hrvatske turističke zajednice za narednu godinu predviđen je proračun u visini od 320 milijuna kuna. U okviru  navedenog proračuna najviše sredstava, 150 milijuna kuna, predviđeno je za program jačanja nacionalnog turističkog brenda, dok će nešto više od 100 milijuna kuna biti alocirano u plan podrške industriji. Za plan jačanja prometa u razdoblju pred i posezone (PPS) predviđeno je oko 8 milijuna kuna, dok će za plan povećanja prosječne potrošnje turista (PCE) biti alocirano nešto više od 3 milijuna kuna.

Prijedlogom programskih smjernica obuhvaćeno je povećanje snage brenda ( očekivano za 50% do 2020. godine), zatim povećanje dolazaka u PPS razdoblju (očekivano za 1 milijun do 2020. godine), te povećanje dnevne potrošnje (očekivano za 15% po gostu do 2020. godine).

Vezano uz navedeno, sve programske aktivnosti HTZ-a u operativnoj provedbi SMPTH-a u 2015. bit će fokusirane na realizaciju strateških ciljeva, a provodit će se kroz tri ključna plana: plan jačanja snage nacionalnog turističkog brenda (BRP), plan povećanja turističkog prometa u razdoblju pred i posezone (PPS) te plan povećanja potrošnje po gostu (PCE+). Realizacija navedenih planova bit će poduprta i Planom podrške industriji kojim se potiče razvoj/promocija specifičnih i proizvoda s većom dodanom vrijednošću te edukacija/prijenos marketinških znanja i tehnologija. 

Slijedom navedenog, TV HTZ usvojio je smjernice Programa rada HTZ-a za 2015. uz sljedeće ključne pretpostavke, koje su ujedno i novosti u radu HTZ-a u odnosu na prethodno programsko razdoblje:

Nova brending strategija hrvatskog turizma - projekt razvoja „velike ideje“ i uspostava novih krovnih komunikacijskih konstanti i standarda (logotip, slogan i dr.)
Snažan fokus na integraciji komunikacijskih aktivnosti (globalna PR komunikacija, offline i online oglašavanje i dr.)
Puna afirmacija projekta povećanja prometa u pred i posezoni (PPS), nakon pilot projekta pokrenutog u 2014.
Učinkovitije sinergijsko oglašavanje u promotivnim kampanjama javnog i privatnog sektora (veći proračun, novi i jednostavniji modeli/procedure)
Intenzivnije mjerenje učinkovitosti izvršenih promotivnih aktivnosti