Kategorija:
Objavljeno:
Projekt Hrvatske turističke zajednice – Hrvatska 365 uspješno je 9. listopada predstavljen u Oslu, u hotelu Radisson Blu Scandinavia.
Tom prilikom prisutni predstavnici turoperatora i predstavnici medija upoznali su se sa atraktivnom i konkretnom ponudom destinacija u razdoblju pred i posezone.
Pozivu na predstavljanje projekta odazvalo se četrdesetak novinara i agenata, što dovoljno govori o velikom interesu partnera za ponudom hrvatskih destinacija izvan glavne turističke sezone.
Među prisutnima su bili i vodeći norveški turoperatori, poput Apolla i Vinga, kao i predstavnici zrakoplovne kompanije Norwegian Air, dok je prezentaciji nazočio i hrvatski veleposlanik u Kraljevini Norveškoj, gospodin Mario Horvatić.
Direktor predstavništva Hrvatske turističke zajednice u Skandinaviji, Paul Šikić, pozdravio je prisutne predstavivši ukratko ključne proizvode i odrednice projekta Hrvatska 365, njegove ciljeve, aktivnosti, smjernice i jedinstveni vizualni identitet.
Nakon uvodnog izlaganja predstavljene su i četiri destinacije - Biokovo, Šibenik, Split i Zadar sa svojom ključnom ponudom.
Osim prigodnih degustacija, sudionici prezentacija susreli su se s predstavnicima turističkih zajednica, kako bi se uz koncept projekta prisutnima dodatno približio i doživljaj destinacija.