Specijalna emisija o Hrvatskoj “Thalassa”emitirana na francuskoj televiziji

Kategorija: Priopćenja
Objavljeno:
U suradnji sa Predstavništvom Hrvatske turističke zajednice u Parizu, u petak 13. rujna, prikazana je u udarnom terminu francuske televizije France 3,  specijalna dvosatna emisija o Hrvatskoj “Thalassa”. 

Tridesetak novinara i snimatelja “Thalasse”, od ožujka do srpnja snimalo je mnogobrojne reportaže bogatstva hrvatske prirodne i pomorske baštine, prikazavši atraktivnost hrvatske obale od sjevera do juga, uz mnogobrojne snimke iz zraka. 

Tom prilikom snimane su mnogobrojne lokacije na cijeloj obali, od Istre, Cresa, Lošinja, Rijeke, Velebita, Zadra, Kornata, Splita, Hvara, Visa, Korčule, Stona i Dubrovnika, prikazavši ljepote raznolikosti i jedinstvenosti hrvatskih destinacija iz različitih perspektiva. 
Gledatelji emisije mogli su upoznati priče ribara i kapetana brodica, otkriti stanište bjeloglavog supa na Cresu, uživati u povijesnoj i pomorskoj baštini Grada Dubrovnika, prošetati vinogradima Korčule, pratiti tradicionalnu regatu Rota Palagruzona, te se informirati o ekološkim aspektima Jadranskog mora uz stručne komentare oceanologa.
Jedna od reportaža bila je posvećena pomorskoj plovidbi kroz lik hrvatskog kapetana na jednom od najvećih svjetskih tankera, na relaciji od Rijeke do Sueza.

Jedna od najstariji TV emisija u Francuskoj “Thalassa”, emitira se petkom u  ''prime time'' terminu od 20:45, više od 30 godina, a potpuno je posvećena moru i putovanjima, uz poznatog voditelja Georgesa Pernouda, utemeljitelja i producenta emisije. 
Sama emisija tradicionalno vrednuje francusku pomorsku baštinu, obrađujući teme mora i pomorstva sa povijesnog, ekološkog i nautičkog stajališta, putujući svojom ekipom svjetskim destinacijama kako bi gledateljima maksimalno približila ljepote destinacija. 

Priča o hrvatskim ljepotama, realizirana kao i prethodne emisije sa uredništvom “Thalasse”, predstavlja izniman doprinos kontinuiranoj promociji i prezentaciji hrvatskog turizma i njegovih destinacija, koju je pretilo preko 2 miliona gledatelja.