Kategorija:
Objavljeno:
Hrvatska turistička zajednica krajem rujna nastavlja s realizacijom projekta edukacije namijenjenog sustavu turističkih zajednica te javnom i privatnom turističkom sektoru. Predmet edukacije u ovoj godini su razvoj DMO, Internet marketing i razvoj selektivnih oblika turizma i proizvoda za tržišta posebnih interesa.
Slijedom navedenog, Hrvatska turistička zajednica, u suradnji s tvrtkama Janus Pim i Algebra, provodi specijalizirane obrazovne programe podijeljene u tri područja edukacije pomoću kojih će sudionici predavanja dobiti ne samo teorijska, nego i praktična znanja o načinima poboljšanja aktivnosti vezanih uz sve elemente marketing miksa.
Nakon 22 održana seminara, program edukacije nastavlja se u periodu rujan - studeni na devet predviđenih lokacija (Zagreb, Osijek, Pula/Opatija, Zadar, Šibenik, Split, Dubrovnik, Daruvar i Tuhelj) i to iz tri područja edukacije:
1. Internet marketing
2. Razvoj DMO
3. Razvoj selektivnih oblika turizma
Predavanja se odvijaju od 10:00 do 16:00 sati u organizaciji Hrvatske turističke zajednice, broj mjesta je ograničen, a kotizacija se ne naplaćuje.
Zainteresirani se mogu dodatno informirati i prijaviti putem aplikacije na Internet stranicama Hrvatske turističke zajednice http://business.croatia.hr/hr-HR/HTZ-Edukacija-2014
Hrvatska turistička zajednica ovim putem dodatno poziva predstavnike turističkih zajednica i javnog i privatnog turističkog sektora da iskoriste mogućnost besplatne edukacije te poboljšaju svoja praktična znanja i vještine s ciljem njihove neposredne primjene za poboljšanje poslovanja.