Kategorija:
Objavljeno:
S ciljem poticanja razvoja destinacijskih menadžment kompanija (DMK), Hrvatska turistička zajednica objavila je Odluku o potpori turističkim agencijama za programe kandidirane putem Javnog poziv od 22. svibnja 2014. godine za izbor potencijalnih kandidata za razvoj DMK, te dodjelu potpora za programe razvoja i uvođenja na tržište složenih turističkih proizvoda za tržište posebnih interesa, kao i 2. krug JAVNOG POZIVA za izbor potencijalnih kandidata za razvoj DMK za izbor potencijalnih kandidata za razvoj DMK, te dodjelu potpora za programe razvoja i uvođenja na tržište složenih turističkih proizvoda za tržište posebnih interesa u 2014. godini, čime se uvjeti iz 1. kruga nadopunjuju slijedećim:
• Subjekti koji su u prvom krugu Javnog poziva dobili maksimalni iznos potpore od 150.000,00 kn ne mogu se kandidirati za potporu u 2. krugu Javnog poziva.
• Subjekti kojima je u 1. krugu odobrena potpora manja od 150.000,00 kn u 2. krugu Javnog poziva ne mogu kandidirati iste programe za koje su dobili potporu u 1. krugu Javnog poziva, ali mogu kandidirati nove programe s time da maksimalni iznos potpore u oba kruga može iznositi 150.000,00 kn.
• Kandidirati se može i konzorcij agencija koji može zajednički dokazati ispunjavanje uvjeta 2. kruga Javnog poziva. U tom slučaju konzorcij je u kandidaturi dužan naznačiti nositelja kandidature s kojim će biti regulirana prava i obveze u odnosu na cijeli konzorcij.
• Mijenja se iznos uvjeta kojim Korisnik mora dokazati da je u posljednje dvije poslovne godine ostvario je prosječno najmanje 1.000.000,00 kn ukupnog prihoda godišnje, te će on iznositi 750.000,00 kn ukupnog prihoda godišnje.
Prilikom vrednovanja i ocjenjivanja kandidatura, posebna pozornost obratit će se na programe čiji će storyline razvijati doživljaje na lokacijama iz priloga PKI (Popis kulturnih institucija za potrebe Javnog poziva za DMK 2014.), kao i doživljaje vezane za elemente iz točke I. ovog Javnog poziva – lokacije materijalne i/ili nematerijalne baštine pod zaštitom UNESCO-a, parkove prirode, odnosno nacionalne parkove ukoliko se program realizira u slabijem posjećenim nacionalnim parkovima i/ili u vrijeme slabije posjećenosti i/ili na dijelovima nacionalnih parkova koji su slabije posjećeni ili drugim zaštićenim prirodnim dobrima“
Cilj projekta razvoja DMK stvaranje je poticajnog okruženja za uspješni razvoj nove ponude složenih turističkih proizvoda za turističko tržište posebnih interesa koji su preduvjet za poboljšanja konkurentske sposobnosti hrvatskog turizma, produženje sezone i tržišnu valorizaciju turističkih potencijala svih hrvatskih područja.
Javni poziv otvoren je do 30. rujna 2014. godine, a dodatne informacije dostupne su ovdje.