Četvero američkih travel bloggera otkriva Hrvatsku

Kategorija: Priopćenja
Objavljeno:
Predstavništvo Hrvatske turističke zajednice u suradnji s Glavnim uredom Hrvatske turističke zajednice i međunarodnom organizacijom ''imbassador'' koja okuplja ''travel bloggere'' iz cijeloga svijeta, u periodu od 17. do 24. lipnja organizira studijsko putovanje četvero renomiranih američkih bloggera.

Matt Long, Kate McCulley, Rachelle Lucas i Rob Lloyd tijekom svoga putovanja, koje započinje u Zagrebu, a završava u Dubrovniku, redovito će na hashtagu #ExploreCroatia objavljivati zanimljive sadržaje o svojim aktivnostima, avanturama i zanimljivostima s kojima će se susretati prilikom obilaska Hrvatske, s osobitim naglaskom na one manje poznate razloge koji Hrvatsku čine turističkom destinacijom svjetske klase. Na svojem putovanju Hrvatskom četvero bloggera povezat će se s utjecajnim lokalnim bloggerima i korisnicima društvenih mreža s ciljem otkrivanja najbolje ponude hrane, dijeljenja novih iskustava i zanimljivih i neotkrivenih priča o destinacijama koje će posjećivati. Na taj način ljudi diljem svijeta upoznat će bogatstvo turističke ponude Hrvatske, ali i doživjeti ju kao destinaciju koju je i više nego zanimljivo istraživati samostalno.

Raspored putovanja bloggera uključuje puno više od prekrasnih hrvatskih gradova, tijekom putovanja okušat će se u savršenom vezanju kravate u Zagrebu, naučiti sve o paškome siru, te otkrivati Hrvatsku i sami, samo na osnovu instikata i iskustava koje su usvojili u kontaktu s domaćim stanovništvom, kao i ohrabrivati lokalno stanovnoštvo da podijele s ostatkom svijeta zanimljivosti o Hrvatskoj te razlozima zašto posjetiti Hrvatsku, osobito van sezonskih mjeseci.

Tako će prvoga dana putovanja Matt, Kate, Rachelle i Rob romantičnom šetnjom preko Štrosa posjetiti Gornji grad, Muzej prekinutih veza, ali i, upoznajući povijest kravate, naučiti pravilno vezati istu. Dan kasnije put ih vodi u Samobor, jutarnja šetnja Starim gradom odvest će ih u prvi privatni hrvatski muzej, Muzej Marton, nakon kojega će uživati u okusima poznate Samoborske kremšnite, dok je popodne rezervirano za posjet radionicama ručno rađenoga kristala i licitara, te plešivičkim vinskim cestama gdje će bloggeri u tradicionalnim vinskim podrumima kušati neka od najboljih plešivičkih vina.

Treći dan putovanja nosi pregršt zanimljivosti u gradu, kako ga je Alfred Hitchcock nazvao, s najljepšim zalaskom sunca na svijetu – Zadru, gdje će bloggeri uživati u glazbi Morskih orgulja i zalasku sunca  s poznate zadarske atrakcije Pozdrav suncu, te otkrivati i ostale zanimljivosti kroz bogatu ponudu koju grad nudi. Sutrašnji je dan rezerviran za Nacionalni park Paklenica, ali i za kušanje zadarskog slatkog specijaliteta – praline s višnjom maraskom, čija je posebna  aroma svojstvena samo maraski uzgojenoj na području sjeverne i srednje Dalmacije.

Obilazak Šibenika i katedrale svetoga Jakova, jedne od sedam hrvatskih znamenitosti pod zaštitom UNESCO-a, rezerviran je za peti dan putovanja, kada će četveročlano društvo bloggera uživati u sokolarskom centru Dubrava kraj Šibenika, ali i u posjeti svjetski poznatom Nacionalnom parku Krka. Jutro idućega dana posvećeno je obilasku stare gradske jezgre Splita, a popodne Arboretumu Trsteno i dubrovačkome Starome gradu. Posljednji dan boravka u Hrvatskoj bit će za bloggere i više nego aktivan, okušat će se u vožnji kajakom oko Staroga grada i otoka Lokruma kao i zanimljivom eno i gastro iskustvu dubrovačke regije.

Po povratku iz Hrvatske, bloggeri će i tijekom idućih mjeseci nastaviti pisati o Hrvatskoj, objavljujući pritom zanimljive članke, fotografije i video uratke na svojim blogovima, s osobitim naglaskom na iskustva doživljena u Hrvatskoj, uz mnoštvo savjeta  i ideja za one koji Hrvatsku tek planiraju posjetiti.

‘’Vrlo smo uzbuđeni što ćemo s Hrvatskom turističkom zajednicom surađivati na ovom nadasve zanimljivom projektu. Bloggeri nisu samo odlični ambasadori za destinacije, oni se stapaju s lokalnim stanovništvom i na taj način pomažu pri kreiranju jasnije slike destinacije’’, rekao je Keith Jenkins, Predsjednik uprave ‘’imabassadora’’.

Svakako je za spomenuti kako je ovo četiri bloggera iznimno praćeno i cijenjeno u krugovima travel bloggera. Tako blog Matta Longa na stranici Landlopers.com mjesečno posjeti preko 110 000 korisnika, dok ga na Twitteru mjesečno slijedi  preko 49 000, a na Facebooku preko 7 000 korisnika, blog Kate McCulley na stranici Adventurous Kate mjesečno prati  preko 250 000 korisnika, a slijedi ju preko 23 000 ‘’twitteraša’’ i preko 18 000 fanova na Facebooku.  Rachelle Lucas, autoricu bloga i videoproducenticu na stranici Travelbite.com, mjesečno čita preko 20 000 korisnika, a njezin Twitter i Facebook profil slijedi preko 68 500, odnosno preko 3 200 korisnika, dok blog Roba Lloyda na stranici Stophavingaboringlife.com mjesečno posjeti više od 26 000 ljudi, njegov Twitter profil slijedi više od 108 000 korisnika, a na Facebooku njegov rad prati preko 18 000 korisnika.

Inače, ‘’imabassador’’ je međunarodna organizacija koja okuplja više od 50 vodećih svjetskih bloggera koji pišu o putovanjima, hrani i stilu života, ali i nagrađivane TV i video producente. Osnovao ju je 2011. godine Keith Jenkins, a danas surađuju s travel bloggerima u Njemačkoj, Francuskoj, Velikoj Britaniji, Brazilu i Kini, nudeći pritom pregršt usluga i inovativnih proizvoda iznimne dodatne vrijednosti  koji uključuju i kreiranje atraktivnih marketinških koncepata, planiranje i savjetovanja oko studijskih putovanja bloggera, planiranje i vođenje kampanja na društvenim mrežama, video produkcije i seminare.