Kategorija:
Objavljeno:
Hrvatska turistička zajednica, u suradnji sa Slovenskom turističkom organizacijom, na sajmu KOTFA u korejskom gradu Seulu od 29. svibnja do 1. lipnja po šesti će puta predstaviti turističku ponudu destinacija, a pridružit će im se i Turistička zajednica grada Zagreba.
Osim toga, u zajedničkoj organizaciji Hrvatske turističke zajednice i Slovenske turističke organizacije, 29. svibnja u hotelu Koreana u Seulu održat će se poslovna radionica Sell Croatia prije koje će se sudionicima pozdravnim govorom obratiti počasni konzul Hrvatske In-Mo Yang, pomoćnica direktora GU HTZ-a za unapređenje prodaje i odnose s partnerima Renata Deželjin te predstavnica STO-a u Tokiju Tina Kraker Chai. Sudionicima poslovne radionice hrvatsku ponudu predstavit će direktor Predstavništva Hrvatske turističke zajednice u Japanu Edouard Tripković Katayama, dok će slovensku ponudu predstaviti Tina Kraker Chai. Hrvatski turistički subjekti, Amathus Travel, Nave d.o.o., Obzor putovanja i Turistička zajednica grada Zagreba, na dvosatnoj poslovnoj radionici predstavit će se korejskim agentima i zainteresiranim partnerima.
Interes s korejskoga tržišta za Hrvatsku u posljednjih par godina iznimno je velik, čemu u prilog govori ostvareni turistički promet u 2013. godini kada su turisti s korejskog tržišta zabilježili rast dolazaka od 46 posto, odnosno 51 posto u noćenjima u odnosu na godinu ranije. Pozitivan trend nastavljen je i u ovogodišnja prva četiri mjeseca u kojima je ostvareno čak 419 posto više dolazaka, odnosno 373 posto više noćenja turista iz Koreje.
Najveći porast posjeta korejskih gostiju zabilježili su Grad Zagreb, Ličko-senjska, Primorsko-goranska, Zadarska, Splitsko-dalmatinska te Dubrovačko-neretvanska županija. S terena i dalje dolaze informacije o rezervacijama Korejaca, ali, za razliku od prošle godine, ovogodišnje rezervacije imaju i porast u broju noćenja. Najbolji primjer za to je grad Zagreb gdje je lani većina Korejaca ostvarila jedno noćenje, dok su za ovu godinu zabilježene rezervacije za dva i više noćenja.
Pojačani interes s korejskog tržišta, nakon dulje konstante u broju i dolazaka i noćenja, započeo je 2012. godine kada je u Hrvatskoj sniman izrazito popularan reality show 'The Romantic in Croatia' koji su producirali kreatori prvog južnokorejskog realityja '2 Days & 1 Night', čime je romantična potraga grupe mladih Korejki i Korejaca za ljubavlju u više hrvatskih destinacija postala odlična reklama za hrvatski turizam. Nakon toga uslijedilo je snimanje serije 'Noonas over Flowers', istih producenata, u kojoj nekoliko poznatih korejskih glumica putuju Hrvatskom kao backpackeri. Serija je emitirana od kraja studenog 2013. do siječnja 2014. i bila je najpopularniji turistički dokumentarac u Koreji koji je imao golem utjecaj ne samo na opću popularizaciju Hrvatske i podizanja razine znanja Korejaca o Hrvatskoj, već su se i turistički djelatnici okrenuli Hrvatskoj puno intenzivnije nego prije, što je zasigurno doprinijelo rezultatima koje ostvarujemo.