Na poznatoj budimpeštanskoj tržnici održana prva od dviju prezentacija hrvatskih regija

Kategorija: Priopćenja
Objavljeno:
Roadshow Zagreb Kvarner 012
Predstavništvo Hrvatske turističke zajednice u Mađarskoj već desetu godinu zaredom na budimpeštanskoj tržnici „Nagyvásárscarnok” organizira roadshow prezentacije hrvatskih regija.
Dobra tradicija nastavljena je i ove godine pa je od 8. do 10. svibnja održana prva ovogodišnja prezentacija, prezentacija grada Zagreba i regije Kvarner, a od 5. do 7. lipnja planira se održati i druga, Dalmacije i Like.

Na za tu priliku napravljenoj pozornici, posjetitelje tržnice zabavljali su poznati zagrebački glazbenici „Kraljevi ulice“, dok se na pultovima dijelio promidžbeni materijal grada Zagreba i Kvarnera te licitarska srca, a posjetitelji su mogli i kušati poznata hrvatska alkoholna pića - pelinkovac, travaricu, medicu, te vina vinodolskog kraja, za što su se pobrinuli predstavnici udruge „Ružica Vinodola“.

Budimpeštansku tržnicu, sagrađenu u 19. stoljeću i danas jednu od glavnih atrakcija grada,  dnevno posjeti oko 20-25.000 građana te veliki broj turista. Zanimljivo je kako su lani novinari CNN Travela upravo ovu tržnicu proglasili najljepšom u Europi, a na istoj se kroz godinu predstavlja velik broj zemlja, ove godine čak 24 - Engleska, Francuska, Italija, Grčka, Finska, Kina, Brazil, Japan, Poljska Rumunjska Koreja, Tajland, Egipat, Indonezija, Indija, Peru, Afrika Meksiko, Maroko, Bugarska Portugal, Australija, Mađarska i Hrvatska.

Inače, Hrvatsku je tijekom prošle godine posjetilo 360.177 mađarskih turista koji ostvarili 1.963.648 noćenja, što je povećanje od 8 posto u odnosu na 2012. godinu. Najave s mađarskoga tržišta za 2014. godinu i više su nego dobre, a u prilog tomu govore brojke za prva četiri mjeseca ove godine, čak 22 posto više dolazaka (6.461) i 14 posto više noćenja (19.401)