Veliki interes na slovenskom tržištu za hrvatskom turističkom ponudom

Kategorija: Priopćenja
Objavljeno:
Kvarnerski dan 2
U Ljubljani je od 29. siječnja do 1. veljače održan vodeći  turistički sajam u regiji  Alpe Adria – Turizem in prosti čas 2014. koji je ove godine okupio više od 300 izlagača iz 15 država. Hrvatska turistička zajednica na sajmu se predstavila sa šest  suizlagača - Jadrolinija, Camp Straško, Bi Village Fažana, Lošinjska plovidba, Valalta i Turistička zajednica grada Zagreba. U okviru sajma predstavništvo Hrvatske turističke zajednice organiziralo je različita događanja koja su bila izvrsno prihvaćena.

U srijedu, 29. siječnja, održano je tako predstavljanje turističkog potencijala otoka Vira pod nazivom „Vir – otok s dva lica“. Nakon uvodnog pozdravnog govora direktora ureda Hrvatske turističke zajednice u Ljubljani, Gorana Blažića, novinarima je predstavljen promidžbeni film “Vir – otok s dva lica”, a potom su turističke i razvojne projekte Općine Vir i općinskog poduzeća “Vir turizam” predstavili načelnik Općine Vir Kristijan Kapović i direktor “Vir turizma” Zdenko Mičić. Prezentacija je bila mjesto potpisa ugovora o zajedničkoj suradnji između Jedriličarskog kluba Bohinj i poduzeća Vir turizam. Predstavnici turističkih agencija i brojni slovenski novinari imali su prilike, osim u domjenku, uživati i u nastupu klape “Vir” koja je nakon prezentacije zapjevala i na centralnom štandu Hrvatske turističke zajednice unutar sajma.

Turistička zajednica Kvarnera, u suradnji s predstavništvom Hrvatske turističke zajednice, u četvrtak, 30. siječnja, organizirala je prezentaciju svoje turističke ponude, a direktorica Irena Peršić Živadinov tom je prilikom podsjetila kako je Kvarner jedna od najdražih destinacija slovenskih gostiju te istaknula kako su njihovi proizvodi, poput Kvarner fooda, Kvarner Gourmeta, „Kvarner Health and wellbeinga“, zasigurno tomu pripomogli. Broj slovenskih gostiju dokazao je da se regija razvija u  pravom smjeru te da njihov pomno  osmišljen sadržaj zadovoljava i najzahtjevnije goste. Bojan Šenkinc, kreator goranske biciklističke transverzale, tom je prigodom predstavio još jedan Slovencima veoma zanimljiv projekt, novu biciklističku rutu »Goranska biciklistička transverzala« koja povezuje sva naselja i općine u Gorskom kotaru, njihove prirodne, kulturne i povijesne znamenitosti te goransku kuhinju.

Nakon završene prezentacije Kvarnera održana je radionica hrvatskih i slovenskih turističkih djelatnika s ciljem pripreme što uspješnije turističke sezone 2014., pri čemu je naglasak stavljen na predsezonsko razdoblje.

Subota, najposjećeniji dan sajma, bila je u znaku Kvarnera: pod nazivom  „Kvarnerski dan – Happy hour“ predstavljeni su vrhunski kulinarski specijaliteti nekih od najpoznatijih kvarnerskih restorana – „Rivica“, „Sabbia“ i „Štanger“, enološka ponuda te glazbenim izričaj. Mnogobrojnim posjetiteljima, turističkim djelatnicima i novinarima, obratila se i nova hrvatska veleposlanica u Republici Sloveniji, Vesna Terzić, koja je zahvalila svim vjernim slovenskim gostima i  pozvala ih da i ove godine Hrvatsku posjete u što većem broju.