Kategorija:
Objavljeno:
U suradnji Ureda za kulturni turizam Hrvatske turističke zajednice, Turističke zajednice Kvarnera i Turističke zajednice Grada Rijeke održat će se seminar edukacije za kulturni turizam na temu „Tržišno pozicioniranje, „branding“ i promocija kulturno-turističkog proizvoda“ u Rijeci 9. studenog u Velikoj vijećnici Grada Rijeke, s početkom u 10 sati.
Osnovna smjernica seminara polazi od činjenice da nakon što smo naučili kako pretvoriti kulturni resurs u kulturno-turističku atrakciju, kojim se strategijama i taktikama može koristiti na razini pojedinog resursa kao i na razini cjelokupne destinacije, kako utvrditi stupanj privlačnosti atrakcije, kako pripremiti atrakciju za prihvat posjetitelja, sada učimo o slijedećoj fazi – kako pozicionirati svoj proizvod na tržištu, kako ga predstaviti željenom i potencijalnom tržištu, odnosno segmentu i kojim marketinškim alatima. Ciljne skupine seminara su nositelji kulturno-turističke ponude koji već imaju definiran konkretni kulturno-turistički proizvod, no žele uspješno plasirati proizvod na tržište, te ostvariti veću ekonomsku i društvenu korist.
Osnovna smjernica seminara polazi od činjenice da nakon što smo naučili kako pretvoriti kulturni resurs u kulturno-turističku atrakciju, kojim se strategijama i taktikama može koristiti na razini pojedinog resursa kao i na razini cjelokupne destinacije, kako utvrditi stupanj privlačnosti atrakcije, kako pripremiti atrakciju za prihvat posjetitelja, sada učimo o slijedećoj fazi – kako pozicionirati svoj proizvod na tržištu, kako ga predstaviti željenom i potencijalnom tržištu, odnosno segmentu i kojim marketinškim alatima. Ciljne skupine seminara su nositelji kulturno-turističke ponude koji već imaju definiran konkretni kulturno-turistički proizvod, no žele uspješno plasirati proizvod na tržište, te ostvariti veću ekonomsku i društvenu korist.