Novo ruho hrvatskog turizma na sajmu u Londonu

Kategorija: Priopćenja
Objavljeno:
WTM 2011_press konferencija
Na ovogodišnjem World Travel Market – WTM sajmu u Londonu Hrvatska turistička zajednica promovira hrvatski turizam na potpuno novom štandu, a naše hostese odjevene su u potpuno nove, originalne uniforme.

Na inicijativu Turističkog vijeća Hrvatske turističke zajednice, osluškujući mišljenje struke, Hrvatska turistička zajednica pripremila je potpuno novi sajamski štand i nove uniforme. Novi dizajn pobudio je veliku pozornost i prije premijernog predstavljanja na jednom od najpoznatijih i najvećih svjetskih turističkih sajmova – onom u Londonu koji se održava od 7. do 10. studenoga ove godine, a postao je atrakcija već prvog dana postavljanja. Stoga su očekivanja od premijernog predstavljanja ovog štanda s razlogom jako visoka.

Pred otvaranje sajma u Londonu, Niko Bulić, direktor Glavnog ureda Hrvatske turističke zajednice je rekao: „Pripreme za sezonu 2012. za nas u Hrvatskoj turističkoj zajednici započele su još prije početka ove, po svim pokazateljima odlične sezone. Hrvatska turistička zajednica uložila je velike napore kako bismo kvalitetu naše dosadašnje prezentacije podigli na novu, vrlo visoku razinu. Prve reakcije na naš novi štand i uniforme su iznimno dobre i uvjeren sam da ćemo njime osigurati izvrsnu primijećenost na velikim turističkim sajmovima. Naši turistički djelatnici koji sudjeluju na tim sajmovima, zasigurno će to dobro iskoristiti i još bolje promovirati naš zajednički proizvod.“

Jedinstven dizajn štanda, kakav do sada nije viđen ni na jednom svjetskom turističkom sajmu, potpisuje Atelier Propadalo. Štandom dominira veliki LED ekran koji se proteže gotovo cijelom njegovom duljinom, a na kojem se prikazuje posebno pripremljen promotivni film s brojnim prirodnim i kulturnim znamenitostima Lijepe Naše. Posjetitelji će tako vidjeti prepoznatljive jadranske vedute, kontinetalne pejzaže, snimke podmorja, arhitektonske detalje i folklorne izvedbe. Ovu jedinstvenu prezentaciju u trajanju od četrdesetak minuta prati i poseban odabir domaće glazbe.

Zahvaljujući impozantnoj veličini i visini glavnog ekrana koji obrubljuje s gornje strane cijeli štand elipsoidnog oblika, zajamčena je dobra uočljivost i atraktivnost štanda. Svi pultovi suizlagača imaju ugrađene posebne ekrane te brojne moderne komunikacijske tehnologije i pomagala poput u posljednje vrijeme sve popularnijih QR kodova kojima će posjetitelji vrlo lako pronaći dodatne sadržaje koji ih zanimaju. Ovakva izvedba jamči atraktivnost i dinamiku u predstavljanju hrvatske turističke ponude. Osim dinamičkih prikaza na elektronskim zaslonima u izvedbi štanda koriste se i brojni prepoznatljivi grafički detalji.

Pored iznimne vizualne atraktivnosti velika pozornost posvećena je funkcionalnosti i što boljoj iskorištenosti prostora, pri čemu su korištena dugogodišnja iskustva iz sudjelovanja na svjetskim sajmovima. Štand je pripremljen u četiri inačice različitih veličina, prilagođenih planiranim velikim turističkim smotrama na kojima će sudjelovati Hrvatska turistička zajednica. Sljedeći nastup s novim štandom bit će u Utrechtu u siječnju 2012. na sajmu Vakantiebeurs, na kojem se Hrvatska predstavlja kao zemlja partner, a nakon toga slijedi još devetnaest velikih turističkih sajmova i dvadesetak manjih turističkih smotri u periodu do travnja 2012. godine.

Kako bi atraktivnost prezentacije hrvatskog turizma bila čim veća, naši predstavnici na sajmu u Londonu pojavljuju se po prvi puta u novim, vrlo atraktivnim, modernim uniformama. Uniforme odlikuje elegancija i funkcionalnost te prepoznatljivi detalji izvedeni od svjetski popularnih hrvatskih crveno bijelih kvadrata. Dizajn ovih uniformi potpisuje poznata hrvatska dizajnerica Branka Vučetić Atletić, a za Hrvatsku turističku zajednicu izradila ih je RIO Rijeka.

DIZAJN ŠTANDA I UNIFORMI INFORMATORA HTZ-A


ŠTAND

U 2011. godini Hrvatska turistička zajednica raspisala je i natječaj za dizajn štanda koji će se koristiti u promidžbi hrvatskog turizma na svjetskim turističkim sajmovima u 2012. i 2013. godini.
Ponude na natječaj dostavilo je 14 ponuđača, a odabran je rad Ateliera Propadalo. U ocjeni stručne komisije koja je ocjenjivala prispjele radove stoji kako nagrađeni rad predstavlja jedinstven, do sada neviđen koncept u kojem se koriste suvremene komunikacijske tehnologije i osigurava vrlo dinamična prezentacija.

UNIFORME

U svibnju 2011. godine Hrvatska turistička zajednica raspisala je natječaj za prikupljanje idejnih rješenja za izradu novih uniformi informatora Hrvatske turističke zajednice na sajmovima u svijetu. Uniforme koje su se do tada koristile datiraju iz 2005. godine.

Na natječaj je pristiglo ukupno dvadeset rješenja, a u drugi krug ušlo je sedam prijedloga koji su na najbolji način usvojili jedan od osnovnih zahtjeva natječaja – u dizajn je trebalo uvrstiti prepoznatljive detalje koji se povezuju s Hrvatskom.
Kao najbolje izabrano je rješenje Branke Vučetić Atletić, koje je komisija ocijenila kao elegantno, upečatljivo, prepoznatljivo i moderno. Izrada uniformi povjerena je konfekciji RIO Rijeka koja je za izradu uniformi istkala posebnu tkaninu s prepoznatljivim crveno-bijelim kvadratičastim uzorkom koja se koristi za izvedbu originalnih detalja.
Nova uniforma, zajedno s novim dizajnom štanda, predstavljena je danas na sajmu WTM u Londonu, jednom od najvažnijih poslovnih turističkih sajmova u svijetu.