Kategorija:
Objavljeno:
Na jednoj od najvažnijih svjetskih turističkih burzi WTM u Londonu koja okuplja profesionalce u turističkoj industriji, sljedeći se tjedan u organizaciji Hrvatske turističke zajednice predstavlja i hrvatski turizam ( 7. – 10. studenoga 2011. godine). Na štandu Hrvatske turističke zajednice uz predstavljanje cjelokupne turističke ponude, svoje će programe predstaviti i brojne turističke tvrtke iz Hrvatske. Prvog dana sajma održat će se tiskovna konferencija o hrvatskom turizmu, a budući da je Hrvatska izazvala interes velikog broja vodećih svjetskih turoperatora koji našu zemlju žele zadržati, odnosno uvrstiti u svoje programe, održat će se i sastanci s britanskim turoperatorima i partnerima. Također, britanskim partnerima i medijima predstavit će se mjere i aktivnosti kojima se hrvatski turizam priprema za turističku 2012. godinu.
WTM okuplja brojne profesionalce iz turističke industrije te donosi brojne aktualnosti i trendove iz područja turizma. Prošlogodišnji WTM je po ocjeni organizatora bio jedan od najvećih po broju posjetitelja - oko 50 tisuća turističkih i drugih profesionalaca, više od pet tisuća izlagača, stotinjak stručnih skupova te po broju novinara koji ga prate, njih oko tri tisuće iz cijelog svijeta. Izlagači su iz svih segmenata turističke industrije, od nacionalnih turističkih organizacija, gradova i turističkih regija, preko putničkih agencija, turoperatora i hotelskih kuća, do avio kompanija i raznih drugih pratećih djelatnosti.
Nakon Londona, u terminu od 16. do 20. studenoga predstoji predstavljanje hrvatskog turizma na sajmu u Leipzigu.
WTM okuplja brojne profesionalce iz turističke industrije te donosi brojne aktualnosti i trendove iz područja turizma. Prošlogodišnji WTM je po ocjeni organizatora bio jedan od najvećih po broju posjetitelja - oko 50 tisuća turističkih i drugih profesionalaca, više od pet tisuća izlagača, stotinjak stručnih skupova te po broju novinara koji ga prate, njih oko tri tisuće iz cijelog svijeta. Izlagači su iz svih segmenata turističke industrije, od nacionalnih turističkih organizacija, gradova i turističkih regija, preko putničkih agencija, turoperatora i hotelskih kuća, do avio kompanija i raznih drugih pratećih djelatnosti.
Nakon Londona, u terminu od 16. do 20. studenoga predstoji predstavljanje hrvatskog turizma na sajmu u Leipzigu.