Promidžbene aktivnosti Hrvatske turističke zajednice u studenom

Kategorija: Priopćenja
Objavljeno:
U organizaciji Hrvatske turističke zajednice, kulturno – turistička ponuda naše zemlje bit će predstavljena na Međunarodnom sajmu kulturne baštine "Salon International du Patrimoine Culturel", od 3. do 6. studenog u Parizu. Uz prezentaciju kulturno – turističke ponude Hrvatske, naglasak će biti i na kulturno-turističkoj ponudi Zagreba koju će predstaviti Turistička zajednica grada Zagreba. U prestižnom prostoru pariškog Carrousel du Louvre, smještenog direktno ispod slavnog muzeja Louvre, na 3.000m² predstavljaju se brojni svjetski izlagači iz područja kulturne baštine i turizma. Sajmu je ovo 17. godina održavanja i treća otvorena za javnost, što se pokazalo opravdanim obzirom da Salon posjeti više od 20.000 posjetitelja te je broj zainteresiranih u stalnom porastu. Nadalje, u organizaciji Ureda za kulturni turizam Hrvatske turističke zajednice, 9. studenog 2011. godine u Rijeci održat će se seminar edukacije za kulturni turizam na temu „Tržišno pozicioniranje, „branding“ i promidžba kulturno-turističkog proizvoda“.

Od sajamskih nastupa Hrvatske turističke zajednice u studenom, valja spomenuti i sljedeće. Hrvatska nautička ponuda bit će predstavljena na „Scandinavian Boat Show“ koji će se održati u Stockholmu, od 9. do 13. studenog 2011. godine. Slijedi predstavljanje hrvatske turističke ponude na poslovnom sajmu turizma „World Travel Market“ u Londonu od 7. do 10 studenog 2011. godine te na „Turistik und Caravning“ sajmu od 16. do 22. studenog 2011. godine u njemačkom Leipzigu.

Krajem mjeseca, Predstavništvo Hrvatske turističke zajednice u Sloveniji organizator je poslovne radionice hrvatskih i slovenskih turističkih djelatnika, koja tradicionalno bilježi velik odaziv brojnih turističkih subjekata. Radionica će se održati 23. studenoga 2011. godine u hotelu Austria Trend hotel u Ljubljani, s početkom u 11 sati. Ovogodišnje ostvarenje od 1,2 milijuna dolazaka i 7,3 milijuna noćenja sa slovenskog tržišta, povećanje od 10 % u odnosu na prethodnu rekordnu te namjera povećanja broja dolazaka slovenskih gostiju u posezonskom razdoblju bit će glavne smjernice ovog poslovnog skupa.