Kategorija:
Objavljeno:
Hrvatska turistička zajednica danas je u zagrebačkom hotelu Westin organizirala uspješnu poslovnu radionicu u okviru projekta „Buy Croatia“. Na vrlo posjećenoj radionici sudjelovalo je 120 turističkih agenata s područja Južne Amerike, i to predstavnika turoperatora i agencija iz Argentine, Brazila, Čilea, Kolumbije, Kostarike, Dominikanske Republike, Ekvadora, El Salvadora, Gvatemale, Hondurasa, Meksika, Nikaragve, Paname, Paragvaja, Perua, Portorika, Španjolske, Amerike, Urugvaja i Venezuele te turističkih gospodarskih subjekata iz cijele Hrvatske. Cilj radionice je što kvalitetnije povezati turističke gospodarske subjekte iz Hrvatske s najznačajnijim agencijama i turoperatorima iz Južne Amerike, a organizacijom ove poslovne radionice nastoji se povećati ponuda za vrijeme organiziranih putovanja u Hrvatsku, kako po sadržaju, tako i aktivnostima u skladu sa sezonama, a krajnji rezultat je povećanje broja gostiju u organiziranim dolascima, s naglaskom na turizam posebnog značaja i produženje sezone. Nakon radnog dijela, agenti će razgledati Zagreb, a potom se uputiti na petodnevno putovanje po Hrvatskoj i upoznati turističku ponudu Plitvičkih jezera, Zadra, Splita i Dubrovnika.
Hrvatska turistička zajednica je poslovnu radionicu "Buy Croatia" prvi put za brazilsko tržište organizirala 4. svibnja 2011. godine, a prethodilo joj je studijsko putovanje po Hrvatskoj. Rezultat uspješno održane poslovne radionice jest upravo ovogodišnje održavanje Skupštine južnoameričkog turoperatora „Europamundo“ u Zagrebu. Turoperator „Europamundo“ na svojem je tržištu poznat po najkompletnijim programima za Europu te u ponudi ima i Hrvatsku, i to u više od 10 programa u kombinaciji s drugim zemljama. Održavanje Skupštine u Zagrebu i Hrvatskoj imat će veliki odjek među južnoameričkim turoperatorima i agencijama, s obzirom da će nakon održavanja Skupštine u vlastitoj organizaciji posjetiti i hrvatska odredišta.
Uoči održavanja današnje poslovne radionice, za goste iz Južne Amerike upriličena je prezentacija o turističkim potencijalima našeg glavnog grada Zagreba, a koju je održala direktorica Turističke zajednice grada Zagreba, Amelia Tomašević. Prezentaciju pod nazivom „Doživi Hrvatsku“ održao je direktor Glavnog ureda Hrvatske turističke zajednice Niko Bulić. Bulić je turističkim agentima iz Južne Amerike predstavio Hrvatsku kao turističku destinaciju i pri tome istaknuo kako smo u promidžbi za 2011. godinu posebno isticali Hrvatsku kao kvalitetno odredišta životnog stila, visoke ekološke očuvanosti, te jedne od vodećih turističkih zemalja na Sredozemlju koja je ujedno i buduća 28. članica Europske unije. Bulić je naglasio kako će tome svakako pridonijeti i akcija koju ECTAA (European Travel Agents and touroperators – Europsko udruženje turističkih agenata i turoperatora) provodi u sklopu svojih aktivnosti od 1. travnja 2011. do 31. ožujka 2012. godine, te Hrvatsku preporučuje svojim članicama i medijima kao poželjno turističko odredište. U svojoj je prezentaciji predstavio Hrvatsku kao očuvani lijepi dio europskog Mediterana, koji nije od jučer u turizmu, koji je uspio sačuvati autentičnost, ambijentalnost, način života, te ima dobru eno-gastronomsku ponudu i izuzetno vrijednu kulturnu i prirodnu baštinu.
Hrvatska turistička zajednica je poslovnu radionicu "Buy Croatia" prvi put za brazilsko tržište organizirala 4. svibnja 2011. godine, a prethodilo joj je studijsko putovanje po Hrvatskoj. Rezultat uspješno održane poslovne radionice jest upravo ovogodišnje održavanje Skupštine južnoameričkog turoperatora „Europamundo“ u Zagrebu. Turoperator „Europamundo“ na svojem je tržištu poznat po najkompletnijim programima za Europu te u ponudi ima i Hrvatsku, i to u više od 10 programa u kombinaciji s drugim zemljama. Održavanje Skupštine u Zagrebu i Hrvatskoj imat će veliki odjek među južnoameričkim turoperatorima i agencijama, s obzirom da će nakon održavanja Skupštine u vlastitoj organizaciji posjetiti i hrvatska odredišta.
Uoči održavanja današnje poslovne radionice, za goste iz Južne Amerike upriličena je prezentacija o turističkim potencijalima našeg glavnog grada Zagreba, a koju je održala direktorica Turističke zajednice grada Zagreba, Amelia Tomašević. Prezentaciju pod nazivom „Doživi Hrvatsku“ održao je direktor Glavnog ureda Hrvatske turističke zajednice Niko Bulić. Bulić je turističkim agentima iz Južne Amerike predstavio Hrvatsku kao turističku destinaciju i pri tome istaknuo kako smo u promidžbi za 2011. godinu posebno isticali Hrvatsku kao kvalitetno odredišta životnog stila, visoke ekološke očuvanosti, te jedne od vodećih turističkih zemalja na Sredozemlju koja je ujedno i buduća 28. članica Europske unije. Bulić je naglasio kako će tome svakako pridonijeti i akcija koju ECTAA (European Travel Agents and touroperators – Europsko udruženje turističkih agenata i turoperatora) provodi u sklopu svojih aktivnosti od 1. travnja 2011. do 31. ožujka 2012. godine, te Hrvatsku preporučuje svojim članicama i medijima kao poželjno turističko odredište. U svojoj je prezentaciji predstavio Hrvatsku kao očuvani lijepi dio europskog Mediterana, koji nije od jučer u turizmu, koji je uspio sačuvati autentičnost, ambijentalnost, način života, te ima dobru eno-gastronomsku ponudu i izuzetno vrijednu kulturnu i prirodnu baštinu.