Kategorija:
Objavljeno:
Na jednom od najvećih specijaliziranih međunarodnih sajmova autobusera RDA, koji se u njemačkom Kölnu održava od 26. - 28. srpnja 2011. godine, Hrvatska će već tradicionalno nastupiti uz više 1.150 izlagača iz 60 zemalja svijeta. Sajam za poslovnu publiku RDA održava se od 1975. godine te već dugi niz godina predstavlja vodeći europski sajam za autobusna putovanja i grupne ture modernim autobusima.
Tijekom tri poslovna dana sajma održavaju se simpoziji, sastanci i druženja, predstavljanje novih turističkih proizvoda i odredišta te komunikacija i kontakti s predstavnicima medija. Poslovnu suradnju te razmjenu iskustava imat će priliku ostvariti predstavnici hotela i hotelskih lanaca, turoperatora, turističkih agencija, turističkih zajednica i institucija, zabavnih parkova, proizvođača autobusa i prateće opreme, raznih uslužnih djelatnosti te ostalih turistički orijentiranih poslovnih subjekata. Sajam je zatvoren za javnost obzirom da je poslovnog karaktera i samim time usmjeren na ostvarenje poslovne suradnje.
Štand Hrvatske turističke zajednice od 100m2, u prestižnom sajamskom prostoru Neue Kölnmesse, smješten je u hali 10.1., a u okviru kojeg će se, kao suizlagači, poslovnim partnerima predstaviti Arenaturist Pula-Medulin, Adriana Travel Opatija, Laguna Novigrad, Valamar Hotels & Resorts, Hoteli Njivice – Hoteli Baška, Jadranka Hoteli Mali Lošinj, Liburnia Riviera Hoteli Opatija. Također, na štandu će biti predstavljena i opća turistička ponuda hrvatskih turističkih regija.
Zahvaljujući pozivima potencijalnim suizlagačima te osmišljenom koordinacijom nastupa na zajedničkom izložbenom prostoru, osigurana je prepoznatljivost hrvatske turističke ponude, a Hrvatska turistička zajednica hrvatski je štand afirmirala kao mjesto prepoznatljivo po poslovnim susretima te profesionalnim i srdačnim kontaktima. Zajednički cilj nastupa je predstaviti hrvatsku turističku ponudu za 2012. godinu te istaknuti atraktivnosti Hrvatske koja je, između ostalog, izgradnjom i modernizacijom mreže svojih autocesta postala još pristupačnije europsko odredište za ovu vrstu dolazaka.
Tijekom tri poslovna dana sajma održavaju se simpoziji, sastanci i druženja, predstavljanje novih turističkih proizvoda i odredišta te komunikacija i kontakti s predstavnicima medija. Poslovnu suradnju te razmjenu iskustava imat će priliku ostvariti predstavnici hotela i hotelskih lanaca, turoperatora, turističkih agencija, turističkih zajednica i institucija, zabavnih parkova, proizvođača autobusa i prateće opreme, raznih uslužnih djelatnosti te ostalih turistički orijentiranih poslovnih subjekata. Sajam je zatvoren za javnost obzirom da je poslovnog karaktera i samim time usmjeren na ostvarenje poslovne suradnje.
Štand Hrvatske turističke zajednice od 100m2, u prestižnom sajamskom prostoru Neue Kölnmesse, smješten je u hali 10.1., a u okviru kojeg će se, kao suizlagači, poslovnim partnerima predstaviti Arenaturist Pula-Medulin, Adriana Travel Opatija, Laguna Novigrad, Valamar Hotels & Resorts, Hoteli Njivice – Hoteli Baška, Jadranka Hoteli Mali Lošinj, Liburnia Riviera Hoteli Opatija. Također, na štandu će biti predstavljena i opća turistička ponuda hrvatskih turističkih regija.
Zahvaljujući pozivima potencijalnim suizlagačima te osmišljenom koordinacijom nastupa na zajedničkom izložbenom prostoru, osigurana je prepoznatljivost hrvatske turističke ponude, a Hrvatska turistička zajednica hrvatski je štand afirmirala kao mjesto prepoznatljivo po poslovnim susretima te profesionalnim i srdačnim kontaktima. Zajednički cilj nastupa je predstaviti hrvatsku turističku ponudu za 2012. godinu te istaknuti atraktivnosti Hrvatske koja je, između ostalog, izgradnjom i modernizacijom mreže svojih autocesta postala još pristupačnije europsko odredište za ovu vrstu dolazaka.