Kategorija:
Objavljeno:
Ovogodišnja 12. po redu burza „PUT“, kojoj je domaćin Mali Lošinj, održat će se od 23. do 25. studenoga u hotelu Aurora, pod pokroviteljstvom Ministarstva turizma. Organizator je magazin „Way to Croatia“ uz suradnju Udruge hrvatskih putničkih agencija, dok je ovogodišnji partner Turistička prizma, Novi Sad.
Burza je namijenjena poslovnim posjetiteljima s ciljem predstavljanja novosti u ponudi turističkih odredišta, hotelskih kuća i putničkih agencija pripremljenih za sljedeću turističku godinu.
U radu burze sudjelovat će stotinjak predstavnika putničkih agencija iz Hrvatske, Bosne i Hercegovine, Slovenije, Srbije, Makedonije, Mađarske, Njemačke i Slovačke te isto toliko predstavnika hotelijerskog i turističkog sektora, turističkih novinara i predstavnika turističkih zajednica.
Uz vrijeme predviđeno za poslovne kontakte, program predviđa i zanimljive stručne rasprave, prezentacije te vrijeme za aktivno druženje i sadržajno upoznavanje turističke ponude domaćina, o čemu brigu vodi Turistička zajednica grada Malog Lošinja.
Prvoga dana, sudionici će posjetiti Lošinjski miomirisni vrt i obići Mali i Veli Lošinj. Sljedećeg dana održava se poslovna radionica i sjednica upravnog odbora UHPA-e te okrugli stol „novinari i mediji u funkciji turizma i međusobnog upoznavanja naroda“, a nakon toga bit će dodijeljene nagrade „Simply the Best“ za 2010. godinu u kategorijama turističko odredište i povijesna turistička atrakcija. Također, održat će se radni sastanak agencija o projektu „Upoznaj Hrvatsku“ te radionice o vinima, zdravlju i maslinama, kao i nekoliko prezentacija. Treći dan održavanja burze predviđen je za primjere iz agencijskog poslovanja i stručni skup naslovljen „Destinacijski menadžment – najbolji primjeri iz prakse“, na kojemu će biti predstavljen novi promotivni materijal Lošinja, baština Nina, ovogodišnjeg predstavnika Hrvatske kao europske destinacije izvrsnosti (EDEN), Učka kao turistički proizvod i TZ Varaždin s manifestacijom „Špancirfest“.
Burza je namijenjena poslovnim posjetiteljima s ciljem predstavljanja novosti u ponudi turističkih odredišta, hotelskih kuća i putničkih agencija pripremljenih za sljedeću turističku godinu.
U radu burze sudjelovat će stotinjak predstavnika putničkih agencija iz Hrvatske, Bosne i Hercegovine, Slovenije, Srbije, Makedonije, Mađarske, Njemačke i Slovačke te isto toliko predstavnika hotelijerskog i turističkog sektora, turističkih novinara i predstavnika turističkih zajednica.
Uz vrijeme predviđeno za poslovne kontakte, program predviđa i zanimljive stručne rasprave, prezentacije te vrijeme za aktivno druženje i sadržajno upoznavanje turističke ponude domaćina, o čemu brigu vodi Turistička zajednica grada Malog Lošinja.
Prvoga dana, sudionici će posjetiti Lošinjski miomirisni vrt i obići Mali i Veli Lošinj. Sljedećeg dana održava se poslovna radionica i sjednica upravnog odbora UHPA-e te okrugli stol „novinari i mediji u funkciji turizma i međusobnog upoznavanja naroda“, a nakon toga bit će dodijeljene nagrade „Simply the Best“ za 2010. godinu u kategorijama turističko odredište i povijesna turistička atrakcija. Također, održat će se radni sastanak agencija o projektu „Upoznaj Hrvatsku“ te radionice o vinima, zdravlju i maslinama, kao i nekoliko prezentacija. Treći dan održavanja burze predviđen je za primjere iz agencijskog poslovanja i stručni skup naslovljen „Destinacijski menadžment – najbolji primjeri iz prakse“, na kojemu će biti predstavljen novi promotivni materijal Lošinja, baština Nina, ovogodišnjeg predstavnika Hrvatske kao europske destinacije izvrsnosti (EDEN), Učka kao turistički proizvod i TZ Varaždin s manifestacijom „Špancirfest“.