Hrvatska turistička zajednica traži „administratora“ (m/ž)
koji će biti zadužen za rad na recepciji
Opis poslova:
- opći poslovi vezani uz recepciju;
- održavanje prostora i imovine;
- nabava uredskog, potrošnog i drugog sitnog materijala za opće potrebe i sl;
- organizacija dnevnih aktivnosti (zaprimanje stranaka, organizacija sastanaka i organizacija dvorana)
- obavljanje raznih administrativnih poslova prema potrebama stručne službe: javljanje na telefon i portafon, zaprimanje poruka, prespajane poziva, skeniranje i kopiranje razne dokumentacije i sl.
- obavljanje poslova u skladu s važećom zakonskom regulativom i internim procedurama.
- završena najmanje srednja škola u četverogodišnjem trajanju;
- najmanje 1 godina radnog iskustva na srodnim poslovima;
- znanje jednoga stranog jezika;
Propisani uvjeti za radno mjesto:
- znanje rada na osobnom računalu;
- da ima položen stručni ispit za rad u turističkom uredu, a ako nema treba u roku od jedne godine od dana stupanja na rad položiti stručni ispit.
Poželjna znanja i kompetencije:
- dobro poznavanje pravila i standarda uredskog poslovanja;
- sposobnost logičnog razmišljanja;
- samoinicijativnost i razvijena sposobnost komuniciranja
- točnost, ažurnost, sistematičnost, fleksibilnost;
- profesionalnost, ljubaznost i strpljivost u ophođenju sa strankama i kolegama;
- odlično poznavanje rada u uredskim računalnim sustavima i aplikacijama, MS Office i sl.
Što nudimo:
- ugovor na određeno vrijeme od godinu dana uz probni rok od 6 mjeseci i mogućnost produljenja na neodređeno vrijeme
- konkurentna plaća
- profesionalni razvoj kroz edukacije
- prilika za rad na modernim tehnologijama u dinamičnom okruženju
Potrebna dokumentacija uz prijavu:
- životopis;
- dokaz o stručnoj spremi, traženom radnom iskustvu (HZMO - elektronički zapis o radno pravnom statusu), poznavanju stranih jezika i o ostalim poslovima navedenim pod traženim poželjnim kvalifikacijama i vještinama (preslike uvjerenja, svjedodžbi, potvrda i slične dokumentacije);
- uvjerenje o kaznenom postupku („uvjerenje o nekažnjavanju“ nadležnog suda).
HTZ može prije zaključivanja ugovora o radu zatražiti uvid u originale i/ili odgovarajuću presliku dostavljene dokumentacije, kao i drugu dokumentaciju kojom se dokazuje ispunjavanje propisanih uvjeta.
Napomena: Odabrani kandidat ne smije biti u sukobu interesa vezanom uz posao za koji se prijavljuje od dana sklapanja ugovora o radu.
Testiranje kandidata:
HTZ može odlučiti provesti testiranje stručnog znanja i kompetencija te psihofizičkih sposobnosti kandidata, o čemu će odabrani kandidati biti pravovremeno obaviješteni.
Način prijave:
Zamolbe s pripadajućom dokumentacijom zaprimaju se isključivo putem linka na elektroničku prijavu.
U obzir će se uzimati isključivo prijave zaprimljene putem portala MojPosao.
Rok za prijavu:
10 dana od objave oglasa