Kvaliteta ponude i usluga u Vukovaru iznad prosjeka

TZŽ referenca: Vukovarsko-srijemska
Objavljeno:
Darko Kešnjer
Darko Kešnjer
TZ grada Vukovara

Kvaliteta turističke ponude i usluge u Vukovaru ocijenjena je s visokih 93,41 posto u 2021., čime je nadmašena ocjena iz 2020. za 1,48 posto. Rezultati analize IQM Report pokazali su da suradnja dionika, neprestana edukacija i poticanje izvrsnosti stvaraju konkretne promjene u kvaliteti ponude i doživljaja Vukovara. Ova visoka ocjena kvalitete destinacije temelji se na 7484 recenzije gostiju koji su prošle godine posjetili Vukovar, odnosno gotovo 3000 recenzija više u odnosu na 2020.

IQM Report prikuplja podatke s platformi Google, Facebook, Booking, TripAdvisor, Airbnb i drugih, te prikazuje i analizira recenzije, komentare i ocjene gostiju u svim kategorijama turističke ponude i subjekata. Broj recenzija prikupljenih ovim programom, u sklopu druge godine sudjelovanja TZ grada Vukovara u projektu Integralnog upravljanja kvalitetom u destinaciji IQM Destination, kroz godinu je neprestano rastao, uz povećanja u kolovozu i studenome.

Javne atrakcije, poput projekta VukovART i Muzeja vučedolske kulture, najbolje su ocijenjeni dionici, a posebno se ističe Vukovarski vodotoranj s velikim brojem recenzija. Zabilježen je i blagi rast recenzija smještaja, a privatni iznajmljivači ocijenjeni su ujednačenim ocjenama i velikim brojem pozitivnih komentara. Recenzije imaju veliku ulogu u izgradnji online reputacije dionika te su i važan izvor informacija gostima pri odabiru destinacije.