Izvrsni turistički rezultati u Zagrebu, kreće i nova promo kampanja

TZŽ referenca: Grad Zagreb
Objavljeno:
Kampanja za Aziju
TZ Grada Zagreba
Kampanja je usmjerena i na korejsko tržište, odakle je godinama u Zagreb dolazilo najviše inozemnih gostiju

Prema podacima Turističke zajednice grada Zagreba (TZGZ) i sustava e-Visitor, od početka godine do sredine travnja u Zagrebu je ostvareno najviše dolazaka i noćenja u Hrvatskoj.

Tako je zabilježeno 238.982 dolazaka i 512.738 noćenja, što predstavlja porast od 29 posto u dolascima i 19 posto u noćenjima u usporedbi s istim periodom prošle godine. Od stranih gostiju, najviše noćenja ostvarili su gosti iz Italije, a slijede oni iz Njemačke, SAD-a, Bosne i Hercegovine, Srbije.

S obzirom na veliki povratak gostiju iz SAD-a, koji su u dosadašnjem dijelu godine ostvarili 58 posto više dolazaka i 32 posto više noćenja, ali i sve veći ponovni interes gostiju iz Južne Koreje te ostalih azijskih zemalja, TZGZ je na navedenim tržištima u suradnji s Turskih Airlinesom pokrenula novu promotivnu kampanju. Tako se korištenjem jake komunikacijske mreže Turkish Airlinesa kao strateškog partnera TZGZ, značajno podiže prepoznatljivost Zagreba kao atraktivne turističke destinacije. Aktivnosti u sklopu kampanje provode se tijekom travnja na svim digitalnim kanalima ove višestruko nagrađivane aviokompanije s ciljem međusobne promocije na spomenutim tržištima.

"Zadovoljni smo s dosadašnjim rezultatima koji još jednom pokazuju da smo uspjeli u pozicioniranju Zagreba kao atraktivne cjelogodišnje destinacije. Američko tržište izuzetno je bitno za Zagreb te me veseli da smo, uz suradnju s Udruženjem sjevernoameričkih turoperatora (USTOA) i Virtuosom, vodećom mrežom najboljih američkih turističkih agencija specijaliziranih za luksuzna i leisure putovanja, pokrenuli i kampanju s Turkish Airlinesom. U TZGZ-u provodimo niz aktivnosti u skladu s našim strateškim planovima, a kampanjama poput ove, koja je sjajan primjer suradnje destinacije i avioprijevoznika, nastojimo unaprijediti zagrebačke pozitivne turističke trendove s fokusom na dugoročni i održivi uspjeh Zagreba kao turističke destinacije", istaknula je Martina Bienenfeld, direktorica TZGZ.

Gürhan Sözen, direktor Turkish Airlinesa za Hrvatsku, kaže da su izrazito ponosni na suradnju s Turističkom zajednicom grada Zagreba.

"Godinama ostvarujemo uspješne projekte. Od 2018. godine radimo na udruženom oglašavanju na azijskom, američkom i kanadskom tržištu. Ovaj tip suradnje nam je pokazao da, koristeći zajedničke potencijale, rezultat može biti uspješan na obostrano zadovoljstvo", zaključio je Sözen.