U konceptu integralnog upravljanja kvalitetom u Orebiću i ove se godine mjeri online reputacija u gotovo svim segmentima turizma općine. Čak 1600 gostiju izrazilo je svojim ocjenama i komentarima visoko zadovoljstvo.
Ocjene gostiju za pojedine segmente u turizmu su kako slijedi:
Atrakcije su ocijenjene s 92/100
Ponuda i usluge u restoranima u vinarijama s 94/100 na osnovi 710 recenzija
U hotelima su zadovoljstvo ocijenila 452 gosta s ukupnom ocjenom 92/100
Gosti kampova u Orebiću zadovoljstvo su ocijenili s 95/100 na osnovi 177 recenzija
Plaže su ocijenjene s 90/100
Đurđica Šimičić, direktorica tvrtke Feel Iqm d.o.o.: "Apsolutno visoko zadovoljstvo gostiju daje veliku odgovornost turističkim djelatnicima Orebića da na isti način nastave rad u nastavku turističke godine. Izazovi u povjerenju gostiju snažna su poruka koja je ujedno pozivnica gostima za dolazak u Orebić u 2025. godini. Ukoliko se i dalje pokaže da su gosti zadovoljni te da osjećaju dobar omjer cijene i kvalitete, a turistički djelatnici budu koristili sve marketing alate koji se preporučuju u integralnom upravljanju kvalitetom, zasigurno i uspjeh ove godine ali i priprema za 2025. godinu neće izostati".