
Turistička zajednica Splitsko – dalmatinske županije (TZ SDŽ) i Croatia Airlines su u Norveškoj predstavili turističku ponudu Srednje Dalmacije i usluge hrvatskog nacionalnog avioprijevoznika za tržište Skandinavije.
Na posebnom događanju u Oslu uz direktoricu TZ SDŽ Ivanu Vladović i rukovoditeljicu prodaje Mariju Pavić te rukovoditeljicu marketinga Anamariju Jurinjak iz Croatia Airlinesa, prisustvovali su i veleposlanica RH u Kraljevini Norveškoj Andrea Gustović-Ercegovac, direktor predstavništva Hrvatske turističke zajednice u Stockholmu Vedran Sušić te brojni predstavnici turističkog sektora iz Norveške.
Tržište Skandinavije jedno je od najperspektivnijih tržišta kako za Hrvatsku tako i Srednju Dalmaciju. Naime, prošle godine, Splitsko-dalmatinsku županiju posjetilo je više od 240.000 turista iz zemalja Skandinavije koji su ostvarili oko 1,4 milijuna noćenja te su se time smjestili na četvrto mjesto po broju noćenja u Splitsko-dalmatinskoj županiji.
Shvaćajući važnost i potencijal daljnjeg pozicioniranja na ovom tržištu, ovom prilikom TZ SDŽ predstavila je bogatstvo turističke ponude i enogastronomskih delicija kroz Dalmatinsku marendu. Ova jedinstvena prezentacija donijela je kreativne kreacije chefova iz mediteranskih i europskih regija, pod vodstvom renomiranog masterchefa Željka Nevena Bremeca, uz glazbeni nastup Katice Marinović.
Izravni let iz Osla u Split
Nadalje, hrvatski avioprijevoznik je ovom prilikom predstavio svoje ponude za nadolazeću sezonu. Tako će Croatia Airlines tijekom ovogodišnje turističke sezone izravno povezivati Švedsku i Hrvatsku u redovitom zračnom prometu, dok će putnicima od 11. svibnja do kraja listopada ove godine biti na raspolaganju i izravni letovi četvrtkom i nedjeljom iz Osla u Split. Povratne zrakoplovne karte za letove na ovoj liniji moći će se kupiti po cijeni već od 154 eura na internetskim stranicama www.croatiaairlines.com, a u cijenu karte uključeni su web-check-in te hrana i piće u zrakoplovu tijekom leta. Dio letova na ovoj liniji planira se obaviti novim zrakoplovima Airbus A220, koji putnicima nude prvorazredno iskustvo letenja zahvaljujući inovativnom dizajnu i tehnologiji najnovije generacije.
Tako će Srednja Dalmacija ove godine biti još bolje povezana s jednim od najznačajnijih emitivnih tržišta za Splitsko-dalmatinsku županiju. Osim turističkog prometa, gosti iz Skandinavije su i iznadprosječni potrošači s dnevnom potrošnjom od 203€ (prema istraživanju TOMAS Hrvatska 2022./2023.). Kada su u pitanju motivi putovanja u Srednju Dalmaciju, najveći interes s ovog tržišta je za proizvode i ponude koji se odnose na sunce i more, citybreak, prirodu i gastronomiju, dok su najpopularnije destinacije Split i Makarska.
Dalmatinska marenda u avionu
Podsjećamo, projekt Dalmatinska Marenda TZ SDŽ pokrenula je 2023. godine s ciljem predstavljanja marende kao autentičnog dalmatinskog obroka i originalnog turističkog proizvoda, a što uključuje brendiranje objekata i proizvođača koji koriste domaće, autohtone proizvode i spravljaju ih na tradicionalan način. Osim toga, u suradnji s Croatiom Airlines, Dalmatinska marenda dijelit će se putnicima na avionskim linijama Croatia Airlinesa od 1. travnja do 31. srpnja ove godine.
Ovo događanje organizirali su Turistička zajednica Splitsko-dalmatinske županije i Croatia Airlinesa u suradnji s Hrvatskom turističkom zajednicom.