Hrvatska turistička zajednica provodi reorganizaciju poslovanja i želi osnažiti radne timove unutar organizacije.
Što nudimo:
- rad na poslovima:
- vođenje općih poslova (recepcija, pisarnica i arhiva, održavanje prostora i imovine, nabava uredskog, potrošnog i drugog sitnog materijala za opće potrebe i sl.);
- koordiniranje i nadzor nad provođenjem postupaka nabave;
- izrada godišnjeg plana nabave;
- vođenje općih evidencija (knjiga pošte, urudžbeni zapisnik, popis registraturnog i arhivskog gradiva, evidencije nabave i sl.);
- uvođenje digitalizacije poslovanja, ERP sustava;
- kontinuirano usavršavanje;
- lokacija u centru Zagreba;
- rad u stabilnoj i respektabilnoj instituciji;
- redovita i primjerena primanja.
Poželjna znanja i kompetencije:
- najmanje tri godine rada na poslovima vezanim za opće poslove i nabavu;
- poznavanje pravila i standarda javne nabave i uredskog poslovanja;
- izražene organizacijske i upravljačke sposobnosti;
- sposobnost logičnog razmišljanja;
- izražene numeričke i analitičke sposobnosti;
- samoinicijativnost i razvijena sposobnost komuniciranja;
- odlično poznavanje rada u uredskim računalnim sustavima i aplikacijama (MS Windows, MS Office i slično).
Složenost poslova i odgovornosti:
- sposobnost rukovođenja i obavljanja složenih zadataka koji zahtijevaju inicijativu i kreativnost, te dodatna specijalistička znanja i iskustvo;
- osiguravanje pružanja operativne potpore drugim organizacijskim jedinicama;
- potpora zaposlenicima organizacijske jedinice kojom rukovode, a po potrebi i drugim zaposlenicima, u rješavanju složenih zadaća i projekata;
- odgovornost za zadatke i odluke vezane uz organizacijsku jedinicu i zaposlenike kojima rukovode;
- odgovornost za pravilnu primjenu metodologije rada, postupaka i stručnih tehnika u okviru zadaća koje se provode;
- samostalnost u radu.
Propisani uvjeti za radno mjesto*:
- da ima završen najmanje preddiplomski sveučilišni ili stručni studij (180 ili 240 ECTS bodova);
- da ima najmanje dvije godine radnog iskustva u struci koja odgovara poslovima radnog mjesta na kojem je radnik zaposlen;
- da aktivno zna jedan i poznaje jedan svjetski jezik;
- da ima položen stručni ispit za rad u turističkom uredu, a ako nema treba u roku od jedne godine od dana stupanja na rad položiti stručni ispit;
- da poznaje rad na osobnom računalu.
* sukladno čl. 14. Pravilnika o posebnim uvjetima koje moraju ispunjavati zaposleni u turističkom uredu turističke zajednice općine, grada, županije i Glavnom uredu Hrvatske turističke zajednice (NN 23/17, 72/17)
Potrebna dokumentacija uz prijavu:
- životopis;
- preslika osobne iskaznice ili putovnice;
- dokaz o stručnoj spremi, traženom radnom iskustvu (HZMO - elektronički zapis o radno pravnom statusu), poznavanju stranih jezika i o ostalim poslovima navedenim pod traženim poželjnim kvalifikacijama i vještinama (preslike uvjerenja, svjedodžbi, potvrda i slične dokumentacije);
- dvije preporuke;
- uvjerenje o kaznenom postupku („uvjerenje o nekažnjavanju“ nadležnog suda).
Testiranje kandidata: HTZ može odlučiti provesti stručno testiranje kompetencija te psihofizičkih sposobnosti kandidata, o čemu će odabrani kandidati biti pravovremeno obaviješteni.
Napomena: Odabrani kandidat ne smije biti u sukobu interesa vezanom uz posao za koji se prijavljuje od dana sklapanja ugovora o radu.
Zamolbe s pripadajućom dokumentacijom zaprimaju se isključivo putem linka na elektroničku prijavu.
U obzir će se uzimati isključivo prijave zaprimljene putem portala MojPosao.
Rok za prijavu: zaključno s 02.04.2018.