Hrvatska turistička zajednica provodi reorganizaciju poslovanja i želi osnažiti radne timove unutar organizacije.
Što nudimo:
- rad na poslovima:
- uvođenje, nadziranje i unaprjeđivanje procesa upravljanja rizicima i kontrole;
- nadziranje usklađenosti poslovanja sa zakonom, podzakonskim i internim aktima;
- osiguravanje točnosti i potpunosti financijskih i drugih poslovnih informacija kao i učinkovitosti i ekonomičnost poslovanja;
- izvještavanje o uočenim nepravilnostima odnosno potrebama u poslovnim procesima;
- podrška nadzornim tijelima i eksternoj reviziji u postupcima nadzora poslovanja Hrvatske turističke zajednice.
- kontinuirano usavršavanje;
- lokacija u centru Zagreba;
- rad u stabilnoj i respektabilnoj instituciji;
- redovita i primjerena primanja.
Poželjna znanja i kompetencije:
- VSS ekonomskog ili pravnog usmjerenja;
- dobro poznavanje računovodstvenih standarda;
- najmanje pet godina iskustva na sličnim poslovima (interna revizija, eksterna revizija, kontroling, financijsko izvještavanje i analiza);
- poželjno posjedovanje licence internog revizora ili licence ovlaštenog revizora (CIA, ACCA, CFA) te iskustvo rada u društvima koja se bave revizijom financijskih izvještaja;
- proaktivnost i samostalnost u provođenju revizijskih postupaka i izradi izvještaja;
- sistematičnost, izvještajna i administrativna preciznost;
- izražene numeričke i analitičke sposobnosti;
- odlične organizacijske sposobnosti, situacijsko snalaženje;
- napredno poznavanje rada u uredskim računalnim sustavima i aplikacijama (MS Windows, MS Office i slično);
Složenost poslova i odgovornosti:
- sposobnost rukovođenja i obavljanja najsloženijih zadataka iz područja interne revizije koji zahtijevaju inicijativu i kreativnost te visoka specijalistička znanja i iskustvo;
- savjetodavna pomoć pri izradi i provedbi strateško-planskih odnosno programskih dokumenata u dijelu procjene rizika i načina uspostave, nadziranja i unaprjeđivanja procesa upravljanja rizicima i kontrole;
- nadziranje usklađenosti poslovanja sa zakonom, podzakonskim i internim aktima;
- neposredno pružanje informacija i savjetodavno-analitičke potpore managementu;
- samostalnost u radu.
Propisani uvjeti za radno mjesto*:
- da ima završen najmanje specijalistički diplomski stručni ili diplomski sveučilišni studij (300 ECTS bodova);
- da ima najmanje tri godine radnog iskustva u struci koja odgovara poslovima radnog mjesta na kojem je radnik zaposlen;
- da aktivno zna jedan i poznaje jedan svjetski jezik;
- da ima položen stručni ispit za rad u turističkom uredu, a ako nema treba u roku od jedne godine od dana stupanja na rad položiti stručni ispit;
- da poznaje rad na osobnom računalu.
* sukladno čl. 14. Pravilnika o posebnim uvjetima koje moraju ispunjavati zaposleni u turističkom uredu turističke zajednice općine, grada, županije i Glavnom uredu Hrvatske turističke zajednice (NN 23/17, 72/17)
Potrebna dokumentacija uz prijavu:
- životopis;
- preslika osobne iskaznice ili putovnice;
- dokaz o stručnoj spremi, traženom radnom iskustvu (HZMO - elektronički zapis o radno pravnom statusu), poznavanju stranih jezika i o ostalim poslovima navedenim pod traženim poželjnim kvalifikacijama i vještinama (preslike uvjerenja, svjedodžbi, potvrda i slične dokumentacije);
- dvije preporuke;
- uvjerenje o kaznenom postupku („uvjerenje o nekažnjavanju“ nadležnog suda).
Testiranje kandidata: HTZ može odlučiti provesti stručno testiranje kompetencija te psihofizičkih sposobnosti kandidata, o čemu će odabrani kandidati biti pravovremeno obaviješteni.
Napomena: Odabrani kandidat ne smije biti u sukobu interesa vezanom uz posao za koji se prijavljuje od dana sklapanja ugovora o radu.
Zamolbe s pripadajućom dokumentacijom zaprimaju se isključivo putem linka na elektroničku prijavu.
U obzir će se uzimati isključivo prijave zaprimljene putem portala MojPosao.
Rok za prijavu: zaključno s 02.04.2018.