Zadarska županija je zvijezda kampanje proljetne i ljetne kolekcije poznate sportske odjeće marke CMP

TZŽ referenca: Zadarska
Objavljeno:
CMP
CMP
Aktivnosti u sklopu kampanje kojim će se Zadarska županija predstaviti brojnoj publici provodit će se putem oglašavanja, društvenih mreža, izloga trgovina, postera, kataloga, newslettera, odnosno općenito svim komunikacijskim materijalima CMP-a, gdje je „Zadar Region“ u svim materijalima istaknuta kao lokacija domaćin

Renomirana marka sportske odjeće CMP izašla je u javnost s kampanjom kojom se promovira kolekcija za proljeće i ljeto, a krase je vizuali Zadarske županije, točnije prostora od Nacionalnog parka Paklenice, preko Tulovih greda, odnosno Velebita, sve do rijeke Zrmanje.  

Rezultat je to suradnje s Turističkom zajednicom Zadarske županije koja je, zajedno s TZ Starigrada, ugostila produkciju i omogućila posjete lokacijama, kao i sve nužno za uspješno snimanje. S obzirom na to da je riječ o brendu koji promovira aktivan život i boravak u prirodi, tražeći destinaciju za snimanje, CMP je partnera našao u Zadarskoj županiji koja se diči upravo time – iznimnim prirodnim ljepotama i raznovrsnom ponudom za aktivni odmor. Nakon razmatranja niza lokacija, odlučeno je kako područje Velebita najbolje korespondira s brendom CMP.

CMP je poznata marka sportske odjeće i obuće iz Italije, (www.cmpsport.com) koja svoje proizvode prodaje diljem Europe, a najviše u Njemačkoj, Austriji, Italiji i Španjolskoj. Samo snimanje komunikacijskih materijala obavljeno je u rujnu 2023. godine, te je obuhvatilo aktivnosti kao što su pješačenje, planinarenje, trčanje, brdski biciklizam, a koje komuniciraju vrijednost brenda CMP i naglašavaju destinaciju domaćina – Zadarsku županiju.

Aktivnosti u sklopu kampanje kojim će se Zadarska županija predstaviti brojnoj publici provodit će se putem oglašavanja, društvenih mreža, izloga trgovina, postera, kataloga, newslettera, odnosno općenito svim komunikacijskim materijalima CMP-a, gdje je „Zadar Region“ u svim materijalima istaknuta kao lokacija domaćin. Kampanja je nedavno započela video objavama na društvenim mrežama, gdje su i „backstage“ video i najavni video kampanje samo na Instagramu ostvarili preko 30.000 pregleda svaki.

Tim je povodom Mihaela Kadija, direktorica Turističke zajednice Zadarske županije, izjavila:

"Ova uspješna suradnja nam je omogućila višestruku korisnost, snažnu promociju naših predivnih prirodnih područja, kao i brojnih aktivnosti na otvorenom koje TZ Zadarske već godinama promovira, i to na nekim od naših najvažnijih tržišta. Niz je kanala kojim će kadrovi iz Zadarske županije u idućem razdoblju dopirati do milijunske publike, zaljubljenika u boravak na otvorenom i aktivnosti u prirodi."