Otok Lošinj, poznat je i kao otok vitalnosti zahvaljujući blagoj klimi, moru i zraku prve kakvoće. Na njemu raste 230 vrsta ljekovitog bilja od kojih mnoga doprinose prirodnoj aroma terapiji šetnjom, a i dio su lošinjskih specijaliteta. Tu je i 280 km pješačkih i biciklističkih staza te više od 200 sunčanih dana godišnje. Još davne 1892. godine Mali i Veli Lošinj proglašeni su klimatskim lječilištima. Upravo zato, na inicijativu Turističke zajednice grada Malog Lošinja koju su podržali ugostitelji, brend vitalnosti se ove godine širi i na gastronomsku ponudu i to kroz i projekt „Lošinj Vitality Nutrition“.
U projekt se uključilo 15-ak lošinjskih restorana, koji će u narednih nekoliko mjeseci svoje pojedine specijalitete, načinom pripreme i kombinacijom namirnica predložiti za oznaku „Vitality“. Fokus će biti na jelima koja uključuju nutrijente za promicanje vitalnosti i zdravlja uz stavljanje naglaska na način kuhanja i pripreme hrane. Gosti koji dolaze na aktivni odmor u podneblje koje i svojim prirodnim adutima doprinosi zdravlju, ili jednostavno preferiraju prehranu za vitalnost, na Lošinju će moći uživati i u nutricionistički nadgledanim gastronomskim delicijama koje su u skladu s njihovim načinom života.
Razrada i provedba ideje implementacije brenda vitality u gastronomsku ponudu, Turistička zajednica grada Malog Lošinja realizirat će u suradnji s dugogodišnjim partnerima iz poduzeća Abisal, Gastronaut na čelu s prof. Karin Mimicom, s kojima su već ranije realizirani projekti Zaboravljeni okusi naših starih, Miomirisi i okusi Lošinja te promocija Apoksiomenove kuhinje.
Kako bi i s nutricionističke strane gosti bili na sigurnom, mag. nutr. Diana Gluhak Spajić, autorica Healthy meal standarda, osmislila je kombinaciju mediteranske i anti-age prehrane s Lošinjskim namirnicama te će nadgledati recepture i načine pripreme jela kandidiranih za oznaku „Vitality“. Ta će jela zatim biti i posebno istaknuta u jelovnicima ali i u prezentaciji Lošinja kao otoka vitalnosti. Prva jela s oznakom „Vitality“ će biti promovirana tijekom proljeća te postaju dio brenda Lošinja - otoka vitalnosti.
Pokrenut je projekt „Lošinj vitality nutrition“ - brend vitalnosti u ugostiteljstvu otoka Lošinja
TZŽ referenca:
Objavljeno:
Otok Lošinj, poznat je i kao otok vitalnosti zahvaljujući blagoj klimi, moru i zraku prve kakvoće