Hrvatska turistička zajednica i sustav turističkih zajednica u zemlji organizatori su putovanja za inozemne influencere, koji će od 7. do 14. listopada krstariti hrvatskom obalom i upoznavati Dubrovnik, Mljet, Hvar, Korčulu, Vis, Brač i Split.
Također, razgledat će skrivene hrvatske bisere poput Stona – grada poznatog po solani, zidinama i školjkama iz Malostonskog zaljeva te otoka Biševa na kojem se nalazi Modra špilja, nezaobilazna prirodna ljepota Jadrana.
U realizaciji putovanja sudjeluje agencija KatarinaLine, dok su u programu travel infulenceri s tržišta Njemačke, Ujedinjenog Kraljevstva, Švicarske, Švedske, Poljske, Mađarske i Francuske. Cilj je promocija nautičkog turizma kao jednog od najvažnijih hrvatskih turističkih proizvoda, ali i promicanje morskih i otočnih destinacija kao poželjnih i zanimljivih odredišta posebno u posezoni. Tijekom planiranja putovanja odabrana su željena tržišta s posebnim naglaskom na mlađe populacije.
Iskustva i dojmove tijekom boravka u Hrvatskoj sa svojim će pratiteljima podijeliti Yuen Tung Stephanie Chan iz Velike Britanije čiji Instagram obiluje fotografijama globalno poznatih mjesta za odmor i uživanje, a isto će učiniti i britanska travel influencerica Elise Tanriverdi koja uspješno promovira atraktivne prirodne ljepote. U obilasku juga Hrvatske nalazi se i njemački influencerski par Elisa Malih i Ahmad Sohail Malih koji sa svojim pratiteljima dijele dojmove iz različitih dijelova svijeta, a tu su i švicarski par Sanela Ibraimi-Dzaferović i Senai Ibraimi, koji svojim pratiteljima otkrivaju nova mjesta.
Šveđanka Frida Jernspets na svojem TikTok profilu uveseljava obožavatelje mode i putovanja, dok poljski bloger Wojciech Tyluś uređuje blog u potpunosti posvećen Hrvatskoj. Norina Andó-Ruzsa iz Mađarske, kroz video sadržaj bilježi trenutke i stvara uspomene na svim lokacijama koje posjeti, baš kao što to čine Naime Vally i Charlene Barbey iz Francuske kojima su putovanja omiljena strast i stil života.
Dodajmo kako je prema podacima sustava eCrew, odnosno u nautičkom charteru u dosadašnjem dijelu godine u našoj zemlji ostvareno oko 515 tisuća dolazaka i preko 3,4 milijuna noćenja što u odnosu na lani predstavlja izjednačenje rezultata, odnosno rast od 1 posto u noćenjima u odnosu na 2019. godinu.
Promocija hrvatske nautike i ljepota južne Dalmacije
Kategorija:
Objavljeno: