U Luxemburgu je 7. i 8. rujna održan polugodišnji sastanak Alijanse nacionalnih kongresnih ureda Europe, na kojem je sudjelovalo 20 članova, a među kojima i Kongresni odjel HTZ-a. Glavne teme sastanka bila su dva dokumenta izrađena u protekle dvije godine i to zajedničkim doprinosom svih članica.
Tako se u dokumentu „The Future Role and Purpose of Convention Bureaux“ („Buduća uloga i svrha kongresnih ureda“) navode četiri uloge nacionalnih kongresnih ureda koji će funkcionirati kao platforme za prijenos informacija, odnosno koji će djelovati motivirajuće na društvo. U tom dokumentu je, između ostalog, navedeno kako je održivost jedan od ključnih trendova koji oblikuje svijet pa su sukladno tome članovi alijanse usuglasili kako bi slijedeći stručan dokument trebao biti posvećen temi održivosti.
Drugi dokument o kojem se raspravljalo je „How can National Convention Bureaux Leverage Their Influence for Sustainability?“ („Kako nacionalni kongresni uredi mogu iskoristiti svoj utjecaj na održivost“), koji je javno objavljen ove godine za vrijeme IMEX-a u Frankfurtu. Osim što se i u ovom dokumentu navodi kako nacionalni kongresni uredi mogu podržati napore u promjenama na temu održivosti, on također sadrži primjere dobre prakse na pojedinim tržištima čime i Hrvatska dobiva uvid u najbolje prakse drugih europskih kongresnih ureda.
Također, Kongresni odjel HTZ-a sudjelovao je na m&i Summer Limassol forumu, koji se početkom rujna održau na Cipru. m&i radionice su među vodećim događanjima specijaliziranim za kongresnu industriju, a ovo je izdanje okupilo oko 300 sudionika. Organizator foruma je britanska agencija Worldwide Events koja je na ovo događanje privukla vodeće europske kupce (tzv. buyers) i top MICE ponuđače (tzv. suppliers), koji su imali priliku sudjelovati u unaprijed dogovorenim sastancima, razmjeni znanja i iskustava te stvaranju novih poslovnih odnosa. U sklopu hrvatskog izložbenog mjesta svoju su ponudu predstavile TZ grada Dubrovnika te turističke tvrtke Valamar i Rixos Dubrovnik.
Tijekom održavanja foruma svaki je ponuđač imao garantiranih 40 sastanaka, a svi su partneri, nakon sastanaka s hrvatskom stranom, podijelili svoje dojmove i mišljenje o ljepotama Hrvatske i kvaliteti ukupne ponude. Navedeno je upravo glavna komparativna prednost Hrvatske, a osim atraktivnosti destinacije i kvalitetne infrastrukture i usluge hotela s dvoranama, za internacionalne poslovne skupove i incentive putovanja posebno je izražen interes za destinacije u blizini tri najveće hrvatske zračne luke: Zagreb, Split i Dubrovnik. Jedan od zaključaka s foruma je da se nakon pandemije najčešće organiziraju internacionalni skupovi do 500 ljudi, što odgovora većini hotela koji raspolažu dvoranama za poslovne skupove.