DNNA, Luxury Interior Fragrances, renomirani brand poznat po svojoj raskošnoj ponudi mirisa za interijere koji je u vlasništvu profesionalne tenisačice Donne Vekić, predstavio je svoje proizvode u Ad Lib Gallery, galeriji suvremene umjetnosti u srcu Wimbledona. Spojivši svjetove umjetnosti, luksuza, tenisa i detalja kontinentalne hrvatske, DNNA je pružila nezaboravno iskustvo svim posjetiteljima među kojima su bila renomirana imena iz svijeta tenisa, umjetnosti i biznisa, a događaju je prisustvovala predstavnica Hrvatske turističke zajednice u Londonu Ivana Shiell te Jacquie Bletrao, sportska komentatorica i voditeljica u prestižnoj televizijskoj kući Sky News.
„Izuzetno sam uživala ponovno upoznavajući Hrvatsku kroz esencije i detalje te inspirativnu priču Donnine kolekcije i sadržaje Hrvatske turističke zajednice. Jedva čekam vratiti se u Hrvatsku nakon 30 godina i s obitelji istražiti kontinent i obalu", izjavila je voditeljica Jacquie Bletrao.
Donna Vekić, renomirana tenisačica, izrazila je zadovoljstvo i oduševljenje ovom suradnjom koja je poslužila kao savršena proslava njezine predanosti u svakom projektu te je bila jednako strastvena i involvirana u izradi svojih DNNA proizvoda, kao i u tenisu u kojem već dugi niz godina dobiva potvrde uspješnosti. Mirisna svijeća i posudice za raspršivanje unikatne su ručno izrađene murano posude od puhanog stakla, a formule mirisa dizajnirane su u poznatom parfemskom centru u Grasseu u Francuskoj, dok se 100 postotni prirodni pčelinji vosak dobiva iz Parka prirode Kopački rit.
„Ne mogu biti ponosnija, predstavljanje vlastitog brenda na mom omiljenom turniru ostvarenje je sna. Mirisi su uvijek imali moć podsjetiti me na mjesta i interijere i prenijeti osjećaje. Zato je Champagne & Strawberry, jedna od pet različitih DNNA kombinacija mirisa, inspirirana zadivljujućim duhom prestižnog Wimbledonskog turnira, no pravi korijeni sežu iz mog doma, Slavonije, što ih čini autentičnim hrvatskim proizvodom. Sačinjene su od pčelinjeg voska iz Kopačkog rita, a pune se u Slavonskom Brodu što je jedinstveni poticaj svim Britancima za posjet, ne samo otocima i hrvatskoj obali, već i otkrivanju ljepota i posebnosti kontinentalne Hrvatske. Već godinama promoviram Osijek, moj dom kojem se vrlo rado vraćam, ali nerijetko ističem i slavonsku gastronomsku ponudu, poput kulena, kojem zasigurno rijetko koji Britanac može odoljeti“, istaknula je tenisačica Donna Vekić.
Donninu ljubav prema tenisu i svom zavičaju potvrđuje i doprinos u otvaranju dva teniska terena u kolaboraciji s Gradom Osijekom koji su već unaprijedili sportsku ponudu kao i interes za tenis u Osijeku, ćemu svjedoči 97 posto popunjenosti terena. U planu je izgradnja još 2 terena u Gradu na Dravi, što potvrđuje sportski iskorak u promicanju 'bijelog sporta' i Slavonije u Hrvatskoj te inozemstvu, što je samo predznak mnogih sportsko-turističkih projekata u budućnosti.
Donna Vekić predstavila proizvode inspirirane kontinentalnom Hrvatskom
Kategorija:
Objavljeno: